12

مهر

1403


اجتماعی

17 مرداد 1397 08:45 0 کامنت

صبح ساحل ، اجتماعی - مدیر کل کتابخانه های عمومی استان هرمرگان از زهرا بهاری عضوکتابخانه شهید مطهری(ره)  بندرعباس و دانش آموز دبیرستان سپیده کاشانی با  رتبه 357 کنکور سراسری تقدیر کرد.

به گزارش ایسنا، محمد ذاکری با اهدای لوح تقدیر و کارت هدیه  از زهرا بهاری عضو فعال کتابخانه شهید مطهری (ره)بندرعباس و دانش آموز دبیرستان سپیده کاشانی که در کنکور سال جاری رتبه 357 بدست آورده بود، قدردانی کرد.

وی اظهار کرد: یکی از فعالیت های کتابخانه عمومی ایجاد محیط امن و آرام جهت مطالعه کلیه اعضا می باشد. در این راستا هر ساله تلاش می‌شود، کتاب‌های کمک درسی مورد نیاز دانش آموزان بالاخص کنکوری ها توسط منابع مختلف تامین شود چرا که آمادگی جهت کنکور از اولویت های نسل جوان است و کتابخانه های عمومی استان هرمزگان با درک این نیاز و برقراری تفاهم نامه ها با موسسات مثل قلم چی تلاش می‌کند گامی موثر در جهت ارتقا دانش علمی و آمادگی کنکور نسل پویای ایران اسلامی بردارد.

ذاکری افزود: امسال به حول و قوه الهی تعداد رتبه های برتر که از خدمات کتابخانه های عمومی استان استفاده کردند، بسیار زیاد است و زهرا بهاری با عنایت به هنر زیبای نقالی که در وجودشان است به عنوان نماینده این عزیزان مورد تقدیر قرار گرفته اند و این امر وظیفه ما بعنوان نمایندگان فرهنگ مکتوب جامعه در راستای بالا بردن شاخص های سرانه مطالعه را دوچندان می کند.

مدیر کل کتابخانه های عمومی با تشکر از کتابداران کتابخانه های عمومی خاطرنشان کرد: امید است با همکاری تمامی دستگاه‌های فرهنگی شاهد پیشرفت هر چه بیشتر و بهتر فرزندان هرمزگان باشیم.

دیدگاه ها (0)
img