13

مهر

1403


حوادث

18 مرداد 1397 08:46 0 کامنت

صبح ساحل ، حوادث - فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: امنیت مطلوبی در سطح این استان برقرار است به طوری که هرمزگان در کشور جزو پنج استان برتر در این مولفه محسوب می شود و مهم ترین دلیل آن اعتماد مردم به نیروی انتظامی است.

به گزارش ایرنا، سردار عزیز الله ملکی در آیین معارفه فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان قشم افزود: این نیرو امین مردم است و هر کجا از این سرمایه اجتماعی خود استفاده کردیم به موفقیت دست یافته ایم.

وی بزرگترین دغدغه نیروی انتظامی را برقراری امنیت و نظم در جامعه دانست و ادامه داد: پلیس به تنهایی قادر به برقراری امنیت نیست و برای تحقق این امر به همکاری و مشارکت مردم نیاز دارد.

فرمانده انتظامی هرمزگان به شعال امسال در حمایت از کالای ایرانی اشاره و تصریح کرد: یکی از اولویت های نیروی انتظامی برای دفاع از این شعار، مبارزه بی امان با قاچاق کالاست.

وی افزود: بحث خودروهای قاچاق که امروز در سطح ملی مطرح شده است از سال 1396 در استان هرمزگان شکل گرفت که در یک عملیات 424 دستگاه خودرو قاچاق کشف شد.

ملکی در ادامه اذعان داشت: امروز مهم ترین ویژگی نیروی انتظامی دفاع از ارزش های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی است و مبارزه با مواد مخدر یکی از حوزه های دفاع است.

وی مبارزه با مواد مخدر را مقاومت در برابر دشمن توصیف کرد و اظهار داشت: چهار هزار شهید نیروی انتظامی کشور در حوزه مواد مخدر هزینه مقاومت در برابر دشمنان است اما باید دانست که هزینه سازش بسیار بیشتر از هزینه مقاومت است.

فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره به بروز برخی حوادث در نقاط مختلف کشور در روزهای اخیر افزود: درخت انقلاب در این 40 سال به قدری تنومند شده است که حوادث ناچیز خدشه ای به آن وارد نمی کند.

وی مبارزه با قاچاق کالا و سرقت را 2 حوزه دارای اولویت در شهرستان قشم دانست و افزود: مبارزه بی امان با مواد مخدر در این شهرستان نیز باید مورد اهتمام نیروی انتظامی باشد و با باندهای بزرگ قاچاق کالا و مواد مخدر برخورد شود.

دیدگاه ها (0)
img