12

مهر

1403


ورزشی

20 مرداد 1397 08:17 0 کامنت

صبح ساحل ، ورزشی - محمود رییسی :مسابقات قهرمانی  والیبال ساحلی نوجوانان کشور با حضور 33 تیم  در زمین های شماره یک و دو فدراسیون والیبال برگزار  شد.

در این مسابقات تیم ها  در 8 گروه که 7 گروه چهار تیمی و یک گروه 5 تیمی بودبا هم به رقابت پرداختند.  تیم های هرمزگان یک و هرمزگان 2 و دو تیم مازندارن و یک تیم از گلستان در گروه 5 تیمی قرار گرفتند.

در پایان دور مقدماتی تیم هرمزگان یک با 4 برد متوالی به مرحله یک هشتم رسید اما تیم هرمزگان دو  با دو برد و دو باخت از ادامه مسابقات باز ماند.در بازی مرحله یک هشتم نهایی هرمزگان دو بر صفر اصفهان را شکست داد.  

هرمزگان در بازی یک چهارم، تیم تهران را دو بریک از پیش رو برداشت و به جمع چهار تیم راه یافت.در مرحله نیمه نهایی هرمزگان با تیم مازندران دیدار  کرد و این تیم را شکست داد و فینالیست شد تادر فینال با  آذربایجان غربی  که گلستان   را برده بود  بازی کند.

در بازی فینال شاگردان احمدزاده در تیم هرمزگان با نتیجه دو بر یک آذربایجان‌غربی را شکست دادند و قهرمان والیبال ساحلی نوجوانان ایران شدند. 

در این مسابقات تیم مازندران و گلستان سوم و چهارم شدند. برای  تیم هرمزگان یک  ابوالحسن خاکی زاده و رضا نقیبی زاده و برای تیم هرمزگان دو هم سید احمدکاظمی شهرویی و محمدرضا ملکشاهی با هدایت مسعود احمد‌زاده و سرپرستی سروش سلطانی بازی کردند. 

در این مسابقات دو داور هرمزگانی مسعود حمدانی پور و کیوان سارانی نژاد حضور داشتند و قضاوت های بسیار خوبی به نمایش گذاشتند. 

فریدون الهامی: 

با بازیکنان صغر سنی به صورت جدی برخورد می کنیم

سرپرست  هرمزگانی سازمان ساحلی فدراسیون والیبال گفت: با بازیکن صغر سنی به صورت جدی در مسابقات قهرمانی کشور رده های پایه برخورد می کنیم. 

فریدون الهامی رئیس هیات والیبال هرمزگان و سرپرست سازمان ساحلی فدراسیون والیبال در جریان رقابت های نوجوانان والیبال ساحلی قهرمانی کشور،با بیان این که از مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی رده های سنی پایه استقبال بسیار خوبی صورت گرفت،گفت: سازمان ساحلی در حال بررسی تغییر فرمت برگزاری رقابت های قهرمانی کشور در رده های سنی بوده است و قصد داریم این مسابقات را به صورت تورهای جهانی برگزار کنیم.

وی ادامه داد: در فرمت تورجهانی 24 تیم درجدول اصلی و 16 تیم درجدول مقدماتی شرکت خواهند کرد و 8 تیم برتر جدول مقدماتی به جدول اصلی راه پیدا خواهند کرد که این موضوع را به کمک همکارانمان در سازمان ساحلی در حال بررسی هستیم و پس از نهایی شدن از سال آینده اجرا خواهیم کرد.

سرپرست سازمان ساحلی فدراسیون والیبال با تاکید بر موضوع استعدادیابی در رده های سنی والیبال ساحلی ، افزود: مازیار هوشمند و اصغر نایینی استعدادیاب‌های سازمان ساحلی هستند که در محل برگزاری رقابت های قهرمانی نوجوانان والیبال ساحلی کشور حضور داشتند و نفرات برتر را انتخاب کردند.

وی با بیان این که با بازیکن صغر سنی به صورت جدی در مسابقات قهرمانی کشور رده های پایه برخورد می کنیم، گفت: برای اولین بار ثبت نام تیم ها درمسابقات قهرمانی کشور را به صورت سیستماتیک کردیم و برای تمامی تیم‌های شرکت کننده آی دی کارت صادر شده است.

 

دیدگاه ها (0)
img