12

مهر

1403


ورزشی

22 مرداد 1397 08:28 0 کامنت

صبح ساحل ، ورزشی - محمود رییسی :دو نماینده هرمزگان در فوتبال ساحلی باشگاه های ایران  یک شکست و یک پیروزی  کسب کردند. 

تیم شهرداری بندرعباس در رقابت های لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های کشور در مقابل ملوان بندرگز بازی برده را با خت عوض کرد اما تیم شهرداری دشتی پارسیان تنها نمایده هرمزگان در رقابت های لیگ دسته اول فوتبال ساحلی باشگاه های ایران بازی سه برسه مساوی را با برد در ضربات پنالتی به سود خود به پایان برد ‌. 

 شکست شهرداری بندرعباس مقابل ملوان بندرگز

تیم فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس در دیداری خارج از خانه مقابل تیم ملوان بندرگز شكست خورد.

در چارچوب هفته سیزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های کشور  تیم شهرداری بندرعباس با نتيجه۵٥ بر ۴ مغلوب میزبانش تیم ملوان بندرگز  شد.

در جدول رده بندی نماینده بندعباس با کسب ۲۶ امتیاز در جايگاه چهارم قرار دارد.بازی رفت دو تیم در بندرعباس با برتری ۴ بر ۲ تیم شهرداری به پایان رسید.

در سایر دیدارهای  این هفته  تیم مقاومت گلساپوش یزد  با نتیجه 6 بر پنج تیم پارس جنوبی بوشهر در شهر یزد را شکست داد. بازیکنان تیم میزبان که برای صعود به صدر جدول به برد این بازی خانگی نیاز داشتند از همان ابتدای دیدار با ارایه بازی خوبی حمله های زیادی را روی دروازه تیم میهمان خلق و در نتیجه مزد برتری خود را با کسب پیروزی دریافت کردند.

در وقت قانونی این دیدار 2 تیم به نتیجه مساوی 2 بر 2 رضایت دادند ولی در ضربه پنالتی تیم مقاومت گلساپوش یزد چهار بر سه به پیروزی رسید و در مجموع 6 بر پنج حریف مدعی خود را با شکست بدرقه کرد. 

تیم فوتبال ساحلی شهید جهان نژادیان آبادان مغلوب میهمانش شهرداری ساری شد.این دیدار  در زمین شهدای نفت آبادان برگزار شد که در پایان شهرداری ساری با نتیجه پنج بر چهار به برتری رسید.

در این دیدار حمید جلیلی 2 بار، ایاد بغلانی و عبدالخالق بغلانی برای تیم شهید جهان نژادیان آبادان و تیاگو 2 بار، پیمان حسینی، علی خانپور و قاسم علی جانی برای تیم شهرداری ساری گلزنی کردند.

تیم پارس جنوبی بوشهر با کسب ۳۲ امتیاز صدرنشین رقابت های لیگ برتر فوتبال ساحلی تا پایان هفته دوازدهم است.تیم شهرداری بندرعباس در فصل گذشته این رقابت ها در جایگاه هشتم ایستاد.

مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های کشور با حضور 12 تیم  شهرداری چابهار، جهان نژادیان آبادان، مقاومت گلساپوش یزد ، ایفا و پیام کویر اردکان، شهرداری بندرگز، پارس جنوبی بوشهر، شهرداری سمنان، شهرداری بندرعباس، شاهین خزر رودسر، شهریار ساری و شهدای چلیچه شهرکرد در حال برگزار است .

 لیگ دسته اول فوتبال ساحلی باشگاه های ایران 

 ادامه صدرنشينى شهرداری دشتى پارسيان

تیم فوتبال ساحلی شهرداری دشتى پارسيان با شكست موج سواران نوشهر همچنان صدرنشين باقى ماند .

 در چارچوب هفته ششم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال ساحلی باشگاه های کشور  تیم شهرداری دشتى پارسيان پس از تساوى ٣-٣ در وقت معمولى در ضربات پنالتى ٢ بر يک حريف خود را شكست داد تا در مجموع  ۵ بر ۴ پيروز این دیدار حساس شود.

۳ گل تیم شهرداری دشتی  پارسیان را  یعقوب عبدی زد. بازى رفت دو تيم هم با برترى  ۴ بر ٢ نماينده استان به پايان رسيد.

شهردارى دشتى با کسب ١٣ امتیاز بالاتر از تيم ١١ امتيازى موج سواران نوشهر در صدر جدول رده بندى قرار دارد .

مسابقات ليگ دسته اول فوتبال ساحلى باشگاه هاى كشور با شركت ۶  تيم در حال برگزاريست كه در پايان تيم هاى قهرمان و نايب قهرمان به ليگ برتر صعود می كنند.

دیدگاه ها (0)
img