12

مهر

1403


ورزشی

24 مرداد 1397 07:56 0 کامنت

صبح ساحل ، ورزشی -  حسین نارنجی نسب مراسم قرعه کشی مسابقات لیگ برتر فوتبال استان هرمزگان درسالن آموزش هیات فوتبال استان با حضور قاسم رنجبریان دبیرهیات، محمد بارانی رئیس کمیته اجرایی مسابقات، محمد رضایی مسئول اجرایی مسابقات ونمایندگان تیم های شرکت کننده برگزار شد.    

دبیر هیات فوتبال استان درمراسم قرعه کشی بیان داشت: هیات فوتبال هرمزگان در سال گذشته در شهرستان ها ومرکز استان بسیار فعال و پرکار بود و باوجود مشکلات مالی، برنامه های چشمگیری را در سطوح مختلف از جمله مسابقات لیگ های  استانی، استعدادیابی و دوره های مربیگری و داوری به انجام رساند.

قاسم رنجبریان ادامه داد: درسال گذشته مسابقات مختلف استانی را در رده های سنی مختلف برگزار کردیم و امیدواریم نواقص و مشکلات برگزاری این رقابت ها را درسال جاری رفع کنیم. 

وی گفت: در فصل جدید لیگ برتر فوتبال استان تعداد تیم‌های بزرگسالان شرکت کننده در لیگ برتر فوتبال استان فعلا یازده تیم است واحتمال دارد یک تیم به آن اضافه  شود  و رقابت ها با 12 تیم شروع شود. 

دبیرهیات فوتبال استان هرمزگان ادامه داد: امسال همچنین مسابقات لیگ برتر نونهالان، نوجوانان وجوانان در سطح کیفی بالایی برگزار می شود و درمجموع این رقابت‌ها با حضور نزدیک به دو هزار بازیکن انجام می شود. 

وی همچنین گفت : قرعه کشی دو رده سنی فوتبال نوجوانان وامید در هیات فوتبال استان برگزار شد.  

دبیر هیات فوتبال اظهار داشت: فصل جدید لیگ های پایه استان هم از نیمه دوم شهریورماه آغاز می شود و سرپرستان تیم ها باید برای برگزاری هرچه بهتر این مسابقات همکاری لازم را  با هیات انجام دهند. 

 رنجبریان شروع مسابقات نوجوانان و امید  را از نیمه دوم شهریورماه اعلام کرد و گفت: در لیگ برتر نوجوانان استان هرمزگان 9 تیم حضور دارند که در دو گروه 4 و 5 تیمی قرار گرفته اند. 

در گروه یک تیم های اتحادبندرپل، خلیج فارس پارسیان، اروند بندرعباس و نایبند بندرعباس‌ودر گروه دوم تیم‌های وحدت‌حاجی خادمی، شهرداری بندرعباس،‌آبفا بندرعباس، شاهین مهر رودان و قائم  با هم رقابت خواهند کرد.

وی اضافه کرد: مسابقات لیگ برتر فوتبال امید های  استان نیز با حضور 4 تیم میناب جوان ، شاهین مهر رودان، تیپ تکاوران و شهرداری بندرعباس برگزار می شود. 

وی با تاکید برتحویل مدارک بازیکنان تا 10 شهریور ماه به کمیته اجرایی مسابقات گفت: هرساله بعضی از تیم‌ها مدارک بازیکنان خود را با تاخیر به کمیته اجرایی مسابقات تحویل می دهند که با توجه به بررسی مدارک از سرپرستان تیم می خواهیم تا تاریخی که به آن ها مهلت داده شده مدارک بازیکنان خود را تحویل دهند در غیر این صورت مجبوریم تیمی که مدارک خود را به موقع تحویل ندهد از دور مسابقات حذف کنیم واین کار موجب یاس و دلسردی در بازیکنان تیم و مشکلاتی برای هیات به وجود خواهد آورد.

دبیر هیات فوتبال استان در حاشیه مراسم قرعه کشی لیگ های فوتبال هرمزگان به خبرنگار صبح ساحل  گفت: در سال گذشته واحد آموزش هیات نیز پرکار بود و با برگزاری کلاس های مربیگری C  و B ایران و آسیا دوره دانش افزایی برای مربیان و مدارس فوتبال به ارتقای سطح فنی و علمی مربیان کمک کرد. 

رنجبریان به فعالیت های بانوان فوتسالیست های هرمزگان درسال گذشته اشاره کردوگفت: دراین بخش شاهد برگزاری مسابقات لیگ بزرگسالان استان ومعرفی تیم های برتر به رقابت های کشور بودیم .

وی درادامه یادآور شد: با هدف توسعه فوتبال ساحلی در سال جاری برای نخستین بار لیگ فوتبال ساحلی راه‌اندازی می شود.

محمد بارانی رئیس کمیته اجرایی مسابقات هم گفت: طرح آسیا ویژن که درسال 85 دراستان استارت خورد پس از مدتی فعالیت راکت ماند وامسال این طرح با نام ویژن ایران آغاز شده وامیدواریم باشگاه ها در سال جاری در اجرای این طرح با هیات همکاری لازم انجام دهند.

وی بیان کرد: به همین منظور بازدیدهایی از باشگاه های استان در شهرستان ها داشته ایم و دراین زمینه برای توسعه فوتبال به مدیران باشگاه ها توصیه های لازم در زمینه اجرای قوانین و ساختار باشگاه ،استعدادیابی، فوتسال و فوتبال ساحلی که از اعم اجرای این طرح می‌باشد انجام شده است. 

لازم به توضیح است که قرعه کشی لیگ برتر استان با حضور  سرپرستان تیم های سیبه کوخرد، خلیج فارس حاجی آباد، اتحاد دژگان، شاهین بندرلنگه، هرنگ جوان،ستارگان بستانو، جبل‌بر‌شهرو، فولاد هرمزگان،مقاومت میناب، جنوب انرژی‌بر پارسیان، اتحاد رودان برگزار شد و مقرر شد تیم ها تا 20 شهریور مدارک بازیکنان خود را به هیات تحویل دهند تا  سوت مسابقات لیگ برتر 19 مهرماه  سال جاری به صدا در بیاید.

دیدگاه ها (0)
img