13

مهر

1403


اجتماعی

27 مرداد 1397 07:44 0 کامنت

صبح ساحل ، اجتماعی - مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری هرمزگان از نصب و راه اندازی 90 دوربین تصویری ترافیکی پلاک خوان و پایش تصویری در سطح معابر استان هرمزگان به منظور روان سازی بهتر و افزایش ایمنی ترددات جاده ای و در صورت ضرورت نظارت و کنترل بار ترافیکی خبرداد.

عزیزاله کناری در جلسه کمیته فنی استقرار و بهره برداری از سامانه های هوشمند نظارتی استان هرمزگان كه با حضور فرماندار شهرستان میناب به منظور بررسی و تصویب طرح هوشمندسازی شهرهای اين شهرستان برگزار شد، عنوان كرد: در این جلسه مقرر گردید که در سطح شهرهای شهرستان میناب تعداد ۲۳ دستگاه دوربین نظارتی شامل ۱۱ دوربین پلاکخوان و ۱۲ دوربین نظارتی تا پایان سال جاری نصب و راه اندازی شود.

وي ادامه داد: تقریبا تمامی معابر برون شهری استان به دوربین های ترافیکی مجهز یا در حال مجهز شدن هستند و برای این منظور از ۹۰ دوربین شامل 79 دوربین پلاک خوان و 11 دوربین نظارتی استفاده شده است.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: با بهره گیری از این دوربین ها امکان روان سازی و مدیریت بهتر و نظارت و نظم بخشی بیشتر در معابر فراهم می شود که این امر می تواند در افزایش رضایتمندی شهروندان و کاهش حوادث جاده ای موثر باشد./ایسنا

دیدگاه ها (0)
img