12

مهر

1403


اجتماعی

07 شهریور 1397 08:13 0 کامنت

صبح ساحل ، اجتماعی - اعظم رام // مدیر  کل روابط عمومی استانداری هرمزگان گفت: روزنامه صبح ساحل به عنوان  قدیمی ترین نشریه استان با کادر مجرب،جایگاه ویژه و وجهه  مردمی بسیار پررنگی  در هرمزگان دارد.

رضا کمالی که به مناسبت هفته دولت به همراه کارکنان  این  روابط عمومی دیروز از دفتر روزنامه صبح ساحل بازدید کرد به اتحاد و همدلی و تعامل بین رسانه و روابط عمومی در جهت تحقق اهداف توسعه همه جانبه  استان هرمزگان تاکید کرد و گفت: ایجاد ارتباط تنگاتنگ رسانه ها و روابط عمومی ها  در فراهم کردن زمینه ایجاد فضای همدلی و برقراری ارتباط دو سویه وشفاف بسیار تأثیرگذار بوده و به بهبود روابط کمک شایانی می کند.

وی ادامه داد: اطلاع رسانی به مردم در خصوص نحوه اداره استان و ایجاد امید در جامعه از اهداف مهم رسانه ها و روابط عمومی هاست.

این مقام مسوول خاطرنشان ساخت:خوشبختانه تعامل خوبی ما بین  کارکنان روابط عمومی استانداری هرمزگان و  رسانه های مختلف  برقرار است که  این ارتباط خوب و مداوم توانسته اهداف دو طرف را به نوعی پوشش دهد.

کمالی به انتقاد سازنده و اصولی  رسانه ها به ارگانهای مختلف اشاره کرد و اظهار داشت: یک خبرنگار به عنوان چشم بینای جامعه باید کاستی ها را ببیند، برای برطرف شدن کاستی ها و برآورده شدن مطالبات مردم تلاش میکند و این را در قالب این انتقاد سازنده بدون عناد به ارگان مورد نظر بیان کند. 

مدیر  کل روابط عمومی استانداری هرمزگان  ادامه داد: از سویی دیگر روابط عمومی ها باید اجازه دهد تا اخبار و اطلاعاتی که از طریق رسانه‌ها برای  مخاطبان منعکس می‌شود در صورت نیاز، با تحلیل و تفسیر اهل فن همراه باشد، چه بسا ممکن است با انتقاداتی هم از سوی رسانه‌ها مواجه شوند وقطعاً انعکاس ضعف‌ها و کاستی‌ها به شکل مطلوب و ارائه راه‌کار در جهت تقویت موضوع موثر خواهد بود.

مهراب رشیدی قائم مقام مدیر مسوول روزنامه صبح ساحل نیز با تهنیت هفته دولت : با برشمردن اهداف روزنامه ، به انتقادپذیری مدیران ارگانها در قبال نقد رسانه ها گفت:ما متاسفیم که به محض انتشار یک مطلب از حیث نظارت بر حسن اجرای قانون و رعایت حقوق شهروندی ، فورا با قطع آگهی يااشتراك آن مجموعه مواجه می شویم و این رفتارها باعث شده است که رسانه ها نتوانند قوی عمل کنند. 

مهراب  رشیدی افزود: دانستن حق مسلم مردم است و گریز از مصاحبه و پاسخگویی توسط مدیران با فضای رسانه‌ای امروز سازگار نیست.

وی تاکید کرد که اطلاع رسانی یک جاده دو طرفه است و همانطور که انتظار دارند رسانه ها پیگیر اخبار دستگاه آنها باشد، روابط عمومی هم باید در مواردی پیش قدم شده و اخبار را در اختیار رسانه ها قرار دهد.

گفتنی است: در پایان این نشست صمیمانه ، کمالی مدیر  کل روابط عمومی استانداری هرمزگان وهمکارانش از بخش‌های مختلف روزنامه بازدید کردند.

دیدگاه ها (0)
img