12

مهر

1403


سیاسی

31 شهریور 1397 08:10 0 کامنت

صبح ساحل ، سیاسی - مدیركل روابط عمومی استانداری هرمزگان خواستار اولویت قرار دادن پاسخگویی شفاف به مردم از سوی مدیران شد.

رضا كمالی در نشست شورای اطلاع رسانی استان هرمزگان با تاكید بر لزوم اطلاع رسانی و شفاف سازی در جامعه، عنوان كرد: هر موضوع و مسئله ای كه جزء زندگی خصوصی افراد نباشد، دارای جنبه عمومی است و براساس منشور حقوق شهروندی و قانون دسترسی آزاد به اطلاعات، تمامی مردم حق برخورداری یكسان از اطلاعات و دسترسی به آن را دارند.

وی با اشاره به اهمیت استفاده از مشاركت مردم در امور مختلف، افزود: مردم می توانند به طور مستقیم و یا از طریق نمایندگان خود در تصمیم گیری ها مشاركت داشته باشند.

مدیركل روابط عمومی استانداری هرمزگان خواستار اولویت قرار دادن پاسخگویی شفاف به مردم از سوی مدیران شد و ادامه داد: با توجه به مطالباتی كه امروز در جامعه وجود دارد، مدیران باید به مقوله اطلاع رسانی توجه بیشتری نموده و در خصوص عملكرد خود، به طور مستمر پاسخگوی افكار عمومی باشند.

كمالی خواستار ارائه راهكارهای عملیاتی از سوی اعضای این شورا شد و بیان داشت: براساس برنامه ریزی صورت گرفته، استاندار هرمزگان و معاونین استانداری به طور منظم از طریق رسانه ها به ویژه صداوسیما، گزارش اقدامات و خدمات صورت گرفته را به مردم ارائه خواهند داد و از سایر مدیران استان نیز می خواهیم تا این رویه را در پیش بگیرند.

وی گفت: برگزاری تورهای رسانه ای در حوزه های عمرانی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی نیز از دیگر برنامه ها برای اطلاع رسانی مطلوب در استان است.

دیدگاه ها (0)
img