13

مهر

1403


ورزشی

09 آبان 1397 08:31 0 کامنت

 صبح ساحل ، ورزشی - در آخرین دیدار هفته هشتم لیگ برتر باشگاه های ایران، تیم  البدر بندرکنگ در ورزشگاه اختصاصی خود میزبان فولاد خوزستان بود و در نهایت پس از یک بازی زیبا ، پر برخورد و تماشاگر پسند ، بازی با نتیجه تساوی 1- ۱ خاتمه یافت .

در نیمه نخست دو تیم علیرغم موقعیت‌های خوب، موفق به گلزنی نشدند ، در این نیمه تیرک دروازه  یکبار مانع گلزنی البدر شد ، در نیمه دوم ابتدا فولادی ها روی ضربه کرنر با  ضربه سر محمد غلام نژاد از البدر پیشی گرفتند و در ادامه البدر با شوت زیبای مهرداد بخنو بازی را به تساوی کشاند .

پس از تساوی دو تیم موقعیت هایی را ایجاد کردند .  تیم داوری در دو موقعیت حساس به ضرر البدر اشتباه محسوسی داشتند  که مانع پیروزی این تیم شد  .

البدر با اولین تساوی خود در این فصل ۱۳ امتیازی  شد و به رتبه سوم جدول رسید فولاد نیز با این تساوی ۱۷ امتیازی شد و با یک پله سقوط در رتبه دوم پس از تراکتورسازی ۱۸ امتیازی جای گرفت‌.

در دیگر بازی های این هفته تراکتورسازی ۲ بر ۱ از سد نساجی گذشت، مس کرمان ۲ بر ۰ بر نفت ابادان چیره شد ، پارس جنوبی مقابل میهمان خود خونه به خونه به برتری ۳ بر ۲ رسید ، نفت اهواز و ذوب آهن اصفهان به تساوی ۲ بر ۲ رضایت دادند،بازی ملوان و مس رفسنجان به بدون گل خاتمه یافت .

دیدگاه ها (0)
img