13

مهر

1403


ورزشی

18 دی 1391 11:31 0 کامنت

صبح ساحل، ورزشی _ سرمربی تیم آلومینیوم المهدی هرمزگان گفت: فوتبال زیبایی را مشاهده نکردیم و شرمنده هواداران خود شدیم.

اکبر میثاقیان در نشست خبری پس از دیدار آلومینیوم المهدی و نفت تهران افزود: بازی برابر نفت یک بازی کاملا فیزیکی و درگیرانه بود که هر دو تیم به دنبال گرفتن میانه میدان بودند.

وی با بیان این که بازی امروز تماشاگرپسند نبود، اظهار کرد: نبود چند بازیکن کلیدی‌مان از جمله بهنام داداش‌وند، رسول پیرزاده، وحید عسگری و محمود تیغ‌نورد تاثیرگذار بود و به طورحتم این موضوع در نتیجه‌گیری این دیدار موثر بود.

میثاقیان با اشاره به این که بازیکنان جانشین از انگیزه بالایی برخوردار بودند، گفت: تیم نفت تنها به دنبال خراب کردن بازی ما بود که در این امر موفق بود اما از این ناراحتم که در این شرایط سخت و دشوار نتوانستیم سه امتیاز حساس را به دست آوریم.

سرمربی آلومینیوم المهدی هرمزگان همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا درباره بازی کردن پنج بازیکن بومی، اظهار کرد: برای من بازیکن بومی و غیربومی فرقی ندارد، زیرا همه برای موفقیت آلومینیوم تلاش می‌کنیم اما از این که این پنج بازیکن توانستند به خوبی خود را نشان دهند بسیار خوشحالم.

سرمربی آلومینیوم المهدی در خصوص برخورد با پوریا غفوری تصریح کرد: غفوری بازیکن بنده در تیم شهرداری تبریز بوده و آن برخورد به طور اتفاقی رخ داده و من در آن صحنه حواسم جای دیگری بود و از همین جا از این بازیکن عذرخواهی می‌کنم.

  ابراهیمزاده:

 آلومینیوم را در زمین خودش حبس کرده بودیم

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: تیم آلومینیوم را در زمین خود محبوس کرده و اجازه هیچ حرکتی را به بازیکنان آن ها ندادیم. منصور ابراهیم‌زاده در نشست خبری پس از تساوی بدون گل آلومینیوم المهدی و نفت تهران افزود: اگر صادقانه بگویم بازی  به جای آن که برای ما دشوار باشد برای تیم میزبان سخت و نفس‌گیر بود و تنها شانس و اقبال نگذاشت آلومینیوم در زمین خود مغلوب شود.وی با بیان اینکه "روشنگر" دروازه‌بان تیم آلومینیوم ستاره این مسابقه بود، اضافه کرد: اگر این دروازه‌بان دو، سه موقعیت منوچهری و یوسفی را مهار نمی‌کرد، اکنون سه امتیاز در دست تیم نفت بود. ابراهیم‌زاده با اشاره به این که با اضافه شدن هادی شکوری، حمید عزتی و رضا نوروزی آینده بهتری را برای نفت تهران متصور می‌شود، خاطرنشان کرد: به طور حتم در هفته‌های آتی روند بهتری را از تیم خود مشاهده می‌کنیم.

سرمربی تیم نفت تهران اضافه کرد:  برای کسب سه امتیاز به میدان رفته بودیم اما بازی فیزیکی حریف اجازه نداد که به خواسته خود برسیم. وی همچنین در خصوص اهداف تیم نفت تهران در مسابقات لیگ برتر بیان کرد: تلاش‌مان برای صعود به رده‌های بالای جدول است و به طور حتم این مهم در هفته‌های آتی رقم می‌خورد. ابراهیم‌زاده در پایان در خصوص معاوضه ایمان موسوی و امیر منوچهری گفت: بنده با این انتقال موافق بودم و دیگر به این سوال پاسخ نمی‌دهم زیرا در هر شهری که پا می‌گذارم همه از رفتن موسوی و آمدن منوچهری سوال می‌کنند.

دیدگاه ها (0)
img