12

مهر

1403


اجتماعی

20 دی 1391 10:24 0 کامنت

آنچه در پی می آید، شنیده هایی است که تحت عنوان زمزمه ها منتشر شده است.

 قاچاق طلا برای دلار

شنیده شده است عده‌ای در تلاش هستند تا با خارج کردن برخی ذخایر ملی کشور همچون طلا از کشور ارز وارد کنند تا به‌ نوعی در شرایط فعلی به سودهای کلان دست پیدا کنند.

 خرید سیم کارت توسط اتباع عراقی

شنیده شده است برخی اتباع عراقی که در روستاهای نوار مرزی این کشور با جمهوری اسلامی ایران سکونت دارند به کمک دوستان و آشنایان ایرانی خود اقدام به خریداری سیم‌کارت‌های دائم و اعتباری کرده و از آنها در کشور عراق استفاده می‌کنند.با توجه به اینکه سند مالکیت این سیم کارت‌ها به افرادی دیگر تعلق دارد در صورت سوء ‌استفاده از آنها امکان پیگیری وجود ندارد که لازم است عرضه کنندگان این سیم کارت‌ها هوشیارانه‌تر در این باره قدم بردارند.

 حملات سایبرى به مجتمع پتروشیمى

شنیده شده است  طى 2 روز، تعداد هزار و 72 حمله سایبرى به یکی از مجتمع‌های پتروشیمى کشور صورت گرفته بود که به هوشیاری مسئولین امر هیچ آسیبى به شبکه داخلى مجتمع وارد نشده است؛ طبق بررسی‌های انجام شدهIP  متجاوزین سایبری مربوط به رژیم صهیونیستى بوده است.این پتروشیمى یکى از مجتمع‏هاى استراتژیک مى‏باشد که در تولید بنزین براى مقابله با تحریم نقش اساسى داشته است.

 با کاندیدای ضعیف وارد نمی شویم

خاتمی در جلسه‌ای گفته است: ما با کاندیدای ضعیف وارد انتخابات نخواهیم شد. کاندیدای ما باید آنقدر قوی باشد که اعتماد اصلاح‌طلب‌ها را جمع کند و بتواند کشور را از این وضعیت نجات دهد.

 گوشی میلیونی برای یک وزارتخانه

شنیده‌ها حاکیست، اخیراً یکی از وزراتخانه‌ها اقدام به خرید 13 عدد تلفن همراه برای تعدادی ازشاغلین خود کرده که قیمت هرکدام از این گوشی‌ها بیش از 2 میلیون تومان بوده است.    این گوشی‌ها که متعلق به یک شرکت آمریکایی است در حالی خریداری شده که امسال از سوی مقام معظم رهبری سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده است. // فارس

دیدگاه ها (0)
img