12

مهر

1403


ورزشی

28 دی 1390 10:19 0 کامنت

صبح ساحل ، ورزش -بالاخره پس از 10 ماه سرپرستی محمود آرامی به عنوان نخستین مدیر کل اداره ورزش و جوانان هرمزگان منصوب شد.

دیروز سه‌شنبه بیست و هفتم دی ماه محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان کشور طی حکمی اعلام کرد: محمود آرامی نظر به تعهد و تخصص جنابعالی در امور اجرایی و ورزشی و بنا بر پیشنهاد معاون حقوقی امور مجلس و هماهنگی امور استانها بدین وسیله به عنوان مدیر کل ورزش و جوانان استان هرمزگان منصوب می‌شوید . امید است با اتکال به خداوند منان و بهره مندی از اخلاص، تلاش و همکاری سایر کارکنان ، ورزشکاران و سایر برنامه‌ریزی های امور جوانان استان در  انجام امور موفق و منصور بوده و با بسیج همه امکانات و ظرفیت‌های مادی و معنوی و استفاده از توانمندی منابع انسانی متعهد و انقلابی و همچنین حسن ارتباط با قهرمانان و صاحبنظران عرصه جوانان و امور فرهنگی و ورزشی بستر مناسب برای خدمت رسانی صادقانه و متناسب با شان والای مردم شریف استان هرمزگان فراهم گردد. گفتنی است آرامی به پیشنهاد حسین هاشمی تختی استاندار پیشین هرمزگان و طی حکمی از سوی علی سعیدلو سرپرست وقت سازمان ورزش و جوانان کشور سه شنبه دهم اسفند ماه 1389 به عنوان سرپرست اداره تربیت بدنی استان منصوب شد. که پس از رضا محمدی اصل این اداره کل به شدت نابسامان و بدهکار بود.

مدیر کل اداره ورزشی و جوانان هرمزگان بلافاصله پس از دریافت حکم مدیر کلی در گفت‌وگو ی اختصاصی با صبح‌ساحل اعلام کرد: همانطور هم که قبلا گفته بودم حکم سرپرستی یا مدیریت برای من تفاوتی ندارد بلکه آنچه مهم است کار و تلاشی می‌باشد که باید در این جایگاه انجام دهم .

وی مهمترین برنامه‌ها ی این اداره کل را ادامه سفر به شهرستان‌ها و رصد مشکلات و توانمندی آنها و همچنین برگزاری رقابت‌های ورزشی بخصوص مسابقات دهه فجر عنوان نمود . این مقام مسوول که روز دوشنبه این هفته در جلسه نهاد ریاست جمهوری در رابطه با دور سفر چهارم محمود احمدی‌نژاد به هرمزگان حضور داشت در این زمینه گفت: برای این سفر بیش از 10 سالن ورزشی مجهز و حدود 10 زمین خاکی روستایی افتتاح خواهد شد اما مراسم کلنگ‌زنی نخواهیم داشت. لازم به ذکر است سال گذشته 15 زمین خاکی روستایی نیز به بهره‌برداری رسید.

 

 

دیدگاه ها (0)
img