12

مهر

1403


ورزشی

11 آذر 1397 10:09 0 کامنت

صبح ساحل ، ورزشی -  محمود رئیسی  :تیم تولیدی مبلمان سناتور1 قهرمان مسابقات تیمی دونفره جام وحدت شهرستان میناب شد .

 مسابقات شطرنج سریع تیمی دونفره جام وحدت شهرستان میناب با شرکت تیم های تولیدی مبلمان سناتوریک  ، دو  و سه ، مقاومت یک  و دو ،  مصاف 313 ، برمودا ، دوئل ، قلعه ، شهدای پارت ، یاران سیریک ، موریانه ، فرهنگیان ، ستاره بلوچ کرتان ، جوادالائمه یک ،  دو ،سه  و چهار  ، آلخین ، خاتم الانبیا ، شاهد ، صاعقه ، دوستی ، تهاجم ، امید و محسنین از شهرستان های میناب ، سیریک ، بندرعباس و توکهور هشت بندی در 9 دور به روش سوئیسی تیمی به سرپرستی مهرداد میری و سرداوری مجتبی خرمی و داوری مصطفی بختیاری در سالن کتابخانه آل محمد شهرستان میناب  برگزار شد که در پایان تیم تولیدی مبلمان سناتوریک با ترکیبب سهراب شمس الدینی و سعید حدادی از شهرستان میناب با 6 برد و سه تساوی و کسب 14.5 امتیاز به مقام قهرمانی رسید.

تیم مقاومت با ترکیبب عیسی نوروزی و یدالله سالاری از شهرستان میناب با 6 برد و دو تساوی و یک باخت و کسب 13.5 امتیاز به مقام دوم دست یافت.

تیم تولیدی مبلمان سناتور دو  با ترکیبب اسماعیل شمس الدینی و ابراهیم ذاکری گورزانگی از شهرستان میناب با 5 برد و دو تساوی و دو باخت و کسب 12  امتیاز به مقام سوم را از آن خود کردند.   

تیم مصاف313 با ترکیبب امیرمحمدرسولی و مسعود نظری زاده از شهرستان میناب با سه برد و 6 تساوی و کسب 11.5 امتیاز به مقام چهارم رسید. 

تیم تولیدی مبلمان سناتورسه با ترکیبب مبینا ذاکری و بشری ذاکری از شهرستان میناب با دو برد و 3 تساوی و 4 باخت و کسب 7 امتیاز به عنوان امتیاز آورترین تیم بانوان شناخته شد. تیم جوادالائمه با ترکیبب علی کیانی و محمد رئیسی از شهرستان میناب با 4 برد و یک تساوی و 4 باخت و کسب 9 امتیاز به عنوان امتیاز آورترین تیم زیر 14 سال شناخته شد.

دیدگاه ها (0)
img