معاون قضایی رییس کل دادگستری هرمزگان:

شوراهای اسلامی روستا، نقش مهمی در زمینه صلح و سازش دارند



صبح ساحل ، حوادث - رئیس شوراهای حل اختلاف استان هرمزگان بر لزوم استفاده هر چه بیشتر ازظرفیت دستگاه های اجرایی به منظور ترویج فرهنگ صلح و سازش تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی شوراهای حل اختلاف استان هرمزگان ، مظفر حمزه ئی در نشستی با بخشدار مرکزی بندرعباس بر تعامل و هم گرایی هرچه بیشتر میان شوراهای حل اختلاف و شوراهای اسلامی روستا ، دهیاران ، ائمه جمعه و جماعات و معتمدین محلی به منظور حفظ امنیت و انجام هر چه بهتر امور مردم سخن گفت.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری ادامه داد: شوراهای حل اختلاف و شوراهای اسلامی روستا نقش بسیار مهمی در زمینه صلح و سازش ،جلوگیری از اختلافات ، پیشگیری از جرائم و افزایش امنیت اجتماعی بر عهده دارند.

ابراهیم اسماعیلی بخشدار مرکزی بندرعباس نیز باتوجه به اینکه بخش مرکزی شهرستان بندرعباس یکی از بخش های مهم و بزرگ از نظر وسعت جغرافیایی می باشد ،امیدواریم که بتوانیم در زمینه عمل به سیاست های ابلاغی پاسخگوی مطالبات مردم باشیم.

وی خاطرنشان کرد : مهمترین مؤلفه های پیشرفت روستاها ، شوراهای حل اختلاف ، دهیاران و شوراهای اسلامی هستند که باید به صورت ید واحد عمل کنند و با همدلی و همکاری بتوانند اختلافات و مشکلات مردم را به سوی صلح و سازش سوق دهند.

بخشدار مرکزی بندرعباس تصریح کرد : در همین راستا و در آینده ای نزدیک همایشی با حضور شوراهای حل اختلاف ، دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستا و امامان جمعه و جماعت بخش مرکزی بندرعباس به منظور انسجام بخشی، همگرایی و هم افزایی هر چه بیشتر برگزار خواهد شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها