14

مهر

1403


سیاسی

02 دی 1397 09:22 0 کامنت

صبح ساحل ، سیاسی - فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رزمایش پیامبر اعظم(ص) 12 در واقع پاسخی قاطع و کوبنده به همه ادعاهای پوچ دشمنان بود.

به گزارش ایرنا، سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری دیروزبا حضور در مرحله پایانی رزمایش پیامبر اعظم (ص) 12 در جمع خبرنگاران تاکید کرد: امیدوارم با برگزاری این رزمایش، دشمنان ما بیش از گذشته به توان و پاسخ کوبنده ما در مقابل اقدام های خود پی برده باشند.وی افزود: دشمنان بدانند توان دفاعی جمهوری اسلامی ایران، بازدارنده است و همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند اگر بخواهند یکی بزنند، 10 تا می خورند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: این توانمندی به واقع اثبات شد که جمهوری اسلامی ایران و رزمندگان ما قادرند چنین کاری انجام دهند. جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیزگفت: همواره قدرت براساس تهدید شکل می گیرد و دشمن بداند اگر ما تهدید شویم، قدرت خواهیم ساخت.

سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی افزود: دشمنان ما را تهدید می‌ کنند و از ما می‌ خواهند که از قدرت دفاعی خود بکاهیم، در حالی که این دیوانگی محض است زمانی که تهدید می‌ شویم، خود را خلع سلاح کرده و در اختیار دشمن قرار دهیم.

جانشین فرمانده کل سپاه اظهارداشت: آن ها احساس می ‌کنند که منافعشان در به آتش کشیدن منطقه است و همواره با سیاست خطرناک ارسال سلاح به منطقه، می‌خواهند سرزمین ما را تحت تاثیر قرار دهند.

وی خطاب به دشمنان نظام گفت: آینده سپاه نبود توقف در توسعه قدرت دفاعی است و ما در حوزه دستاوردها، فناوری ها، تاکتیک ها و تکنیک ها در تلاش برای پیشرفت هر چه بیشتر هستیم و امتداد در این مسیر جزو برنامه همیشگی ما است.

وی تصریح کرد: دکترین دفاعی خود را بر اساس تغییر شکل جنگ‌ها از لحاظ فنی و عملیاتی تغییر شکل دادیم.

سلامی یادآورشد: به طور قطع تجربه های ناشی از نبرد با تکفیری‌ ها به ویژه در نیروی زمینی سپاه اثرهای ویژه ای در پیشرفت و عملکرد نیروهای ما داشته است و باعث شده که نیروها از یک میدان تاکتیکی خلاقانه برخوردار شوند.

دیدگاه ها (0)
img