رئیس کل دادگستری هرمزگان عنوان کرد:

صلح و سازش بیش از شش‌هزار و ۷۰۰ پرونده در شوراهای حل اختلاف



صبح ساحل ، حوادث - رئیس کل دادگستری هرمزگان از آزادی ۷۷ زندانی جرائم مالی و صلح و سازش بیش از شش‌هزار و ۷۰۰ پرونده در شوراهای حل اختلاف استان خبر داد. 

حجت‌الاسلام محمدصادق اکبری در بازدید از شعب مختلف شورای حل اختلاف شهرستان بندرعباس ضمن دیدار با مسؤولان و کارکنان این دو مجتمع، در جریان نحوه رسیدگی، آمار ورودی و موجودی پرونده‌ها قرار گرفت.

در ادامه این بازدید که رئیس شوراهای حل اختلاف استان هرمزگان، رئیس شورای حل اختلاف شهرستان بندرعباس و معاونین رئیس‌کل دادگستری استان  نیز حضور داشتند، حجت‌الاسلام و المسلمین اکبری با حضور در شعب مختلف، از نزدیک بر حُسن انجام امور، نظارت و از تلاش‌های صورت‌گرفته از سوی مسؤولان و کارکنان این شعب تقدیر کرد.

به دلیل اجرای سیاست‌های ابلاغی، توسعه و تجهیز زیرساخت‌ها و حمایت‌های دستگاه قضایی استان هرمزگان، ۷۵ درصد از ابلاغات شوراهایش حل اختلاف استان به صورت الکترونیک انجام می‌شود که تأثیر بسزایی در تسریع در روند رسیدگی‌ها و کاهش نیاز به مراجعات حضوری مردم داشته است.

همچنین طی ۹ ماه نخست سال‌جاری، بیش از شش‌هزار و ۷۰۰ پرونده در شوراهای حل اختلاف استان هرمزگان به صلح و سازش منجر شده و ۷۷ نفر از زندانیان جرایم مالی نیز در نتیجه تلاش و پیگیری‌های اعضای شورای حل اختلاف شعبه ستاد دیه شهرستان بندرعباس از ندامتگاه‌ای استان آزاد شده‌اند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها