12

مهر

1403


ورزشی

13 دی 1397 08:06 0 کامنت

صبح ساحل ، ورزشی - محمودرئیسی: هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور برای آذرخشی ها خوش یمن بود و بعد از چهار هفته شکست به یک  پیروزی پر گل  دست یافتند .

در بازی های این هفته و در پرگل ترین دیدار هفته آذرخش و سن ایچ به مصاف هم رفتند که در نهایت هشت بر شش به سود بندری ها به پایان رسید. گیتی پسند به سختی توانست سه امتیاز در شیراز کسب کند.

مس نیز در تبریز سربازان قرچکی را در هم کوبید.اهورا در زمین خود مقابل تیم، محمد سیما یک امتیاز کسب کرد و با توجه به شکست خانگی پارسیان مقابل فرش آرا به بقا بیشتر امیدوار شد.

حفاری  دو بر یک شاگردان فرهاد کشاورز را از پیش رو برداشتند.شهروند ساری بعد از چند هفته ناکامی مقابل تیم‌ نگون بخت شهرداری ساوه به پیروزی رسید.در این هفته از مسابقات  شاگردان عباس روزپيكر در سالن فجر بندرعباس در يک ديدار كاملا  پرگل و تماشايى با نتيجه ٨ بر ۶ تيم سن ايچ ساوه را درهم كوبيد تا به ناكامى هاى چهار هفته گذشته خود پايان دهد.

مهرداد قنبرزاده با زدن چهار گل در اين ديدار نمايش خيره كننده اى براى نماينده هرمزگان داشت، ضمن اينكه بهروز جعفرى و سينا احمديانپور هر كدام دو گل ديگر تيم آذرخش را به ثمر رساندند.

برای  سن ایچ ساوه هم مهدی کریمی چهار گل ، حید شفیعی و  محمد جامع هم هرکدام یک گل زدند. این برد  آذرخشى ها هم  باعث نشد تا كادر فنى و بازيكنان اين تيم دست از اعتصاب رسانه اى بردارند و با اهالى رسانه گفتگو كنند.

در جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال تیم آذرخش با سه امتياز این بازی  با 28 امتیاز و يک پله صعود در جایگاه نهم قرار گرفتند و سن ایچ ساوه هم با ۳۴ امتیاز در مکان هفتم ایستادند.

بازی رفت دو تیم در ساوه با برتری7 بر 4 سن ایچ به پایان رسیده بود. نتایج کامل این هفته بدین شرح می باشد. 

 اهورا بهبهان ۲  -سوهان محمد قم ۲

گلزنان: سجاد مسیحی ، امیر شجاعی برای اهورا و علیرضا وفایی ، روح الله ایثاری برای سوهان محمد

 ارژن شیراز ۱ - گیتی پسند اصفهان ۲

گلزنان: مهدی زاهدی برای ارژن و رضا جوانبخت گل به خودی) ، محمدحسین درخشانی  برای گیتی پسند

 شهروند ساری ۵  -شهرداری ساوه ۲

گلزنان: حمیدرضا ره انجام ۳گل ، امیرحسین رسولی و مراد ناظری  برای شهروند و  ناصر بابایی ۲ گل برای شهرداری

 مس سونگون ۵ - مقاومت قرچک ۲

گلزنان: مرتضی عزتی ، سعید تقی زاده ، نادر حنیفی ، علیرضا عسکری کهن و  مصطفی نعمت وند برای مس و  مهدی قلی زاده و  محمد طاهری  برای مقاومت

 ملی حفاری اهواز ۲ -مقاومت البرز ۱

گلزنان: شهاب طالبی و علیرضا رفیعی پور برای ملی حفاری) و سعید سروری برای مقاومت البرز

 پارسیان شهرقدس ۲ - فرش آرا مشهد ۳

گلزنان: علیرضا شیخلر و محمد بیضایی برای پارسیان و  بهمن جعفری ، محمد عیدی و کمال کهندل برای فرش آرا

موسی زاهدی :

در هر بازی با کمبود بازیکن مواجه بوده ایم

سرپرست تیم آذرخش در پایان بازی تیمش مقابل سن ایچ  ساوه گفت: از اول فصل تا کنون با تیم کامل به میدان نرفته ایم ودر تمامی بازی ها به دلیل مصدومیت یا محرومیت با کمبود بازیکن مواجه بوده ایم.موسی زاهدی اظهار داشت: در بازی مقابل با سن ایچ هم تیم ما کامل نبود ولی با این وجود توانستیم با به نمایش گذاشتن یک بازی زیبا به یک برد شیرین و پرگل دست پیدا کنیم .

وی بیان داشت: همچنان مشکلات مالی تیم پابرجاست و هنوز قول و وعده های مسوولان عملی نشده است که امیدوارم این اتفاق رخ دهد و مشکلات تیم برطرف شود.

زاهدی گفت: آخرین جلسه برای رفع مشکلات با استانداری چندروز گذشته برگزار شد که بنده متوجه نشدم این جلسه برای رفع مشکلات تیم آذرخش بود یا سایر رشته های ورزشی و درکل شبیه به یک دورهمی  ورزشی بود.

سرپرست تیم آذرخش اظهار داشت : در جذب اسپانسر مدیران باشگاه هم مقصر هستند چون هر سال قول این کار را می دهند اما این اتفاق نمی افتد.

موسی زاهدی در پایان گفت : در جلسه ای که با استاندار، شهردار و سایر مسوولان در چندروز گذشته برگزار شد قول دادند که دویست میلیون تومان به تیم تزریق شود که تنها صدمیلیون پرداخت شد.

 جواد اصغری مقدم:

به اشتباهات خودمان باختیم

سرمربی تیم سن ایچ ساوه در پایان بازی تیمش مقابل آذرخش بندرعباس گفت: بازی را بسیار بد شروع کردیم و با اشتباهات خودمان بازی را واگذار کردیم.جواد اصغری مقدم گفت: آذرخش بندرعباس در این بازی عملکرد خوبی داشت وبا تمرکز بهتر توانست به پیروزی برسد ولی بازیکنان من تمرکز لازم را نداشتند و با اشتباهاتی که داشتند بازی را واگذار کردند.

وی یکی دیگر از دلایل باخت در این بازی را حمایت خوب هوادران از تیم آذرخش دانست و بیان داشت: بازیکنان من اسیر جو سالن فجر شدند و با اشتباهات تاثیر گذار باعث این نتیجه بد شدند.

اصغری مقدم گفت: با توجه به این که نخستین تجربه خودمان را در لیگ برتر تجربه می کنیم ولی بازیکنان جوانانمان دارند خوب کار می کنند و یقینا با تلاشی که خواهیم کرد به مرحله پلی آف راه پیدا خواهیم کرد.

سرمربی تیم سن ایچ ساوه بیان داشت: کیفیت لیگ امسال بسیار پایین تر از سال های گذشته است و دلیلش هم این است که بازیکنان خوب ایرانی دارند به دلیل پایین بودن قرارداد مالی در لیگ های چین و عراق توپ می زنند واگر این بازیکنانی که از ایران رفته اند در لیگ خودمان بازی می کردند به مراتب کیفیت لیگ بالاتر می رفت. 

دیدگاه ها (0)
img