12

مهر

1403


اجتماعی

02 بهمن 1391 09:18 0 کامنت

صبح ساحل، اجتماعی _ اعزام سپاهیان هرمزگان به سوی جبهه های نور   

همزمان با شروع حملات هوائی و موشکی رژیم سرسپرده بغداد کاروان سپاهیان استان متشکل از نیروهای بسیجی داوطلب طرح نوبت بندی عازم جبهه های حق علیه باطل شدند . این عزیزان که شامل نیروهایی از سراسر استان میباشند در این روز در میان بدرقه پرشور پاسداران خلیج فارس راهی جبهه ها خواهند شد . خداوند یارشان باد.

 

امام : صدام و غریبها خیال می کنند ایران ازموشک شکست میخورد ، این کار ، مردم را قوی تر می کند.

 

این از ذهن مردم ما بیرون نمی رود که چه کسی موشک می دهد و چه کسی امر به زدن می کند

 

عمده این است که ما توجه داشته باشیم به اینکه ایمان و وحدت خودمان را حفظ کنیم و اگر اینها حفظ شد هیچ چیز دیگری ترس ندارد. مردم ایران که شهادت را برای خود افتخاری می بینند شما آنها را از موشک نترسانید.

 

اولین دوره آموزش نظامی مدیران و مسئولین استان آغاز شد . در اجرای طرح نوبت بندی اولین دوره آموزش نظامی مدیران و رئیسان ادارات کل وسازمانهای دولتی استان هرمزگان از امروز در پایگاه قدس منطقه یکم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هرمزگان آغاز شد. مدیران و مسوولان دستگاههای دولتی طی این دوره با آموزشهای مختلف آشنا می شوند تا برای عزیمت نوبتی به جبهه های نبرد آماده گردند .

 

 

واگذاری زمین به کشاورزان هرمزگان  شد

 

از بدو تشکیل هیت های هفت نفره واگذاری زمین تاکنون بیش از 24 هزار هکتار زمین به کشاورزان هرمزگان واگذار شده است . این مطلب را مسول هیت هفت نفره واگذاری زمین استان هرمزگان به خبرگذاری جمهوری اسلامی اعلام کرد . وی میزان زمین های واگذاری کمیسیون 31 در این مدت را پنج هزار و 1133 هکتار و اراضی واگذاری به تعاونی های تولیدی مشاع را 19هزار و 35هکتار اعلام کرد . وی افزود پیش بینی می شود با توجه به حل مشکل آب در سال آینده حدود دو هزار هکتار زمین در دشت مسافرآباد به کشاورزان واگذار شود .

 

 

اتوبان سیرجان - بندرعباس

 

عملیات احداث راه سندرک به در پهن از توابع بخش بشاگرد طی مراسمی با حضور مهندس خرم استاندار هرمزگان آغاز گردید . مراسمی که در روستای سندرک برگزار گردید استاندار وتنی چند از مدیران کل و مسئولین به این روستا عزیمت و در این مراسم پس از تلاوت آیاتی از کلام مجید یکی از دستگاههای نصب شده اداره کل راه و ترابری توسط یکی از خانواده معظم شهدا افتتاح و بهره برداری از آن آغاز شد . این گزارش همچنا ن حاکیست آقای استاندار و هیات همراه سپس در مجلس یادبود یکی از اهالی به ایراد سخنرانی پرداختند و گفتند : این برای دولت وملت افتخار است که توجه خاصی به استان محروم هرمزگان دارد . و اجرای طرحهائی مانند اتوبان سیرجان بندرعباس که فاز اول آن قریبا آغاز می شود و همچنین احداث پالایشگاه و کارخانه نورد بندرعباس و نیز راه آهن بافق به بندرعباس همگی نشانگر تلاش و توجه خاص مسئولین کشور به این استان دست استاندار هرمزگان همچنین افزون از دیگر طرحهائی که آغاز شده است احداث اسکله جزیره هرمز است که مبلغ 3میلیارد ریال به آن اختصاص یافته است . استاندار هرمزگان در این مراسم .

 

دیدگاه ها (0)
img