امام جمعه بندرعباس:

آمریکا فکر نابودی ایران را از سر بیرون کند



صبح ساحل ، سیاسی -  نماینده ولی فقیه درهرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: آمریکا و ایادی آن فکر حمله به ایران و نابودی آن را از سر بیرون کنند.

آمریکا فکر نابودی ایران را از سر بیرون کندبه گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در خطبه های این هفته نماز جمعه بندرعباس افزود: آمریکا در رابطه با ایران در چه فکری است، در حالی که این کشور اسلامی دارای نیروهای قدرتمندی همچون ارتش، سپاه و بسیج است و در راس آن فقیه عادل، شجاع، مدیر و مدبر و دلسوز و فداکار قرار دارد.

وی بیان داشت: حکومت جمهوری اسلامی ایران چون بر پایه حق استوار است، لذا هرگز شکست نخواهد خورد اما منافقان و دشمنان نظام اسلامی چون اعتقادات آن ها بر باطل بوده، همواره شکست می خورند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان همچنین به 26 دی ماه سال 57 فرار شاه معدوم از ایران اشاره کرد و گفت: ایادی شاه بدانند « شاه به عنوان یک غذای از معده خارج شده است که ملت ایران آن را از درون خود بیرون کرده است» و بدانند هر حرکتی خلاف نظام جمهوری اسلامی که هزاران شهید داده است، جز شکست سرنوشت دیگری ندارد.

وی همچنین با اشاره به دیداری که تعدادی از کارگران آلومینیوم المهدی در اوایل هفته جاری با وی داشتند، گفت: این کارگران نسبت به پرداخت نشدن حقوق و حقوقشان در گذشته و بلاتکلیفی از آن چه در آینده پیش خواهد آمد، احساس دلهره و نگرانی داشتند که از مسوولان می خواهیم مواظب حقوق کارگران و بیت المال باشند.وی در خطبه نخست نیز به شکست ناپذیری قرآن اشاره کرد و گفت: با توجه به این که همه برای شکست دادن و تحریف این کتاب آسمانی بسیج شده اند اما به علت عزیز بودن و راه نیافتن باطل به آن، بیش از 1400 سال است که بدون تحریف باقی مانده است و کسی توان مقابله با آن را ندارد.

وی در پایان به ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار اشاره کرد و ولادت این بانوی کریمه را به همه مسلمانان جهان و این روز بزرگ را به پرستاران تلاشگر تبریک گفت.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها