12

مهر

1403


سیاسی

23 دی 1397 08:20 0 کامنت

صبح ساحل ، سیاسی -  نماینده مردم هرمزگان با اشاره به جایگاه هرمزگان در جمع پنج استان برتر کشور به لحاظ درآمدی، گفت: مطالبه عمومی مردم هرمزگان، اجرای عدالت در تخصیص منابع است.

به گزارش فارس، احمد مرادی در دیدار با حجت‌الاسلام میثم تارم امام جمعه شهرستان اظهار داشت: آمار و بررسی‌های میدانی نشان می‌دهند بسیاری از مردم قشم به لحاظ مالی وضعیت مناسبی ندارند.

وی با بیان اینکه همراه داشتن نام مطقه آزاد سبب شده است در نگاه از بیرون تصور شود مردم این جزیره از توان مالی بالایی برخوردار هستند، افزود: واقعیت با تصورات موجود تفاوت دارد و برخی از قشموندان زیر خط فقر زندگی می‌کنند.

نماینده مردم بندرعباس، قشم، حاجی آباد، بندرخمیر و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: استان هرمزگان از حیث درآمد جزو پنج استان برتر کشور و از نظر فقر در شمار سه استان اول کشور قرار می‌گیرد.

مرادی اضافه کرد: هرمزگان باید به سهم واقعی خود از درآمدهای ملی دست یابد و تحقق آن نیازمند انسجام، همدلی و یک صدا شدن است.

 وی با بیان اینکه دولت بداند مطالبه عمومی مردم هرمزگان اجرای عدالت در تخصیص منابع است، ادامه داد: ائمه جمعه و جماعت، نمایندگان مجلس، مردم و مسوولان باید این مطالبه را تا حصول نتیجه مطلوب دنبال کنند.

نماینده مردم بندرعباس، قشم، حاجی‌آباد، بندرخمیر و ابوموسی در خانه ملت به سر رسیدن عمر مفید بسیاری از پروژه‌های عمرانی کشور را موجب پدید آمدن برخی آسیب‌های مادی و معنوی دانست و گفت: حرکت لاک‌پشتی احداث پل خلیج‌فارس باید تسریع شود.

دیدگاه ها (0)
img