استاندار هرمزگان:

تبدیل هرمزگان به قطب درمان سرطان برای توریسم درمانی



 صبح ساحل ، حوادث - استاندار هرمزگان در بازدید از مراکز درمانی مجتمع آموزشی، پژوهشی و درمانی پیامبر اعظم (ص) ابراز امیدواری کرد در آینده نزدیک با تکمیل تجهیزات مرکز پرتو درمانی و شیمی درمانی امید استان هرمزگان قابلیت تبدیل شدن به قطب درمان سرطان برای کشورهای حاشیه خلیج فارس به عنوان توریسم درمانی را دارد .

فریدون همتی با اشاره به مراجعه زیاد همشهریان هرمزگانی و استانهای جنوبی به مرکز پرتودرمانی و شیمی درمانی امید گفت: افزایش تجهیزات و ایجاد فضاهای درمانی باعث ارتقاء خدمات تخصصی درمانی می شود که طبق گزارش پزشک این مرکز روزانه 200 بیمار سرطانی در این مرکز پرتودرمانی می شوند.

استاندار هرمزگان گفت: خوشبختانه با پیگیری های مجدانه دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و حمایت وزارت بهداشت و درمان ، امروز شاهد پیشرفت قابل چشمگیری در حوزه بهداشت و درمان هستیم و در صورت نیاز از هر گونه همکاری دریغ نخواهیم کرد.

فریدون همتی استاندار هرمزگان در پایان از اورژانس بزرگ بندرعباس که بزودی با افزایش فضای 500 متری 30 تخت به آن اضافه می شود بازدید کرد.

به گفته دکتر داودی ، رییس دانشگاه در مدت زمان کوتاهی 50 تخت به بخش های گوارش و فوق تخصصی خون اضافه می شود که از این تعداد، 25 تخت فوق تخصصی به بخش گوارش اختصاص می یابد که این دو بخش هم توسط استاندار بازدید شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها