12

مهر

1403


ورزشی

26 دی 1397 08:16 0 کامنت

صبح ساحل ، ورزشی - معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان گفت: مسابقات دو ماراتن و نیمه ماراتن آقایان و بانوان کشور(جام هرمز) نماد ظرفیت ها و قابلیت های استان هرمزگان است.

مظفر خادمی در خصوص برگزاری مسابقات دو ماراتن قهرمانی کشور(جام هرمز) که با حمایت شرکت بنا گستر کرانه برگزار می شود، افزود: هرساله بر کیفیت و کمیت مسابقات دو ماراتن جام هرمز افزوده می‌شود که این مهم بدون برنامه ریزی دقیق و اصولی محقق نمی شود.

وی بابیان این که برگزاری باشکوه این مسابقات برای سال‌های متوالی افتخار و برگ زرینی برای استان هرمزگان است، تصریح کرد: برگزاری این مسابقات در جوار خلیج همیشه فارس نشان‌دهنده اقتدار ایران اسلامی است و این موضوع را به اثبات می رساند که هرمزگان پتانسیل و قابلیت های فراوانی دارد.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان با اشاره به اینکه این مسابقات باید هرساله برگزار و تداوم یابد، اضافه کرد: باید نام خلیج‌فارس در تمامی ابعاد کشور جاری باشد و این نام در اعماق این سرزمین و در تمامی منطقه طنین‌افکن شود.

خادمی تصریح کرد: باید از شرکت‌هایی همچون بنا گستر کرانه که به حمایت از ورزش می‌پردازند، تقدیر کرد که در این شرایط اقتصادی حامی ورزش بوده و هستند و به‌نوعی علاوه بر وظایف ذاتی به وظیفه اجتماعی خود متعهد هستند.

وی با اشاره به اینکه امیدوارم سال آینده مسابقه دو ماراتن جام هرمز در سطح بین‌المللی برگزار شود، ادامه داد: امیدوارم برنامه‌ریزی‌های لازم برای بین‌المللی کردن این مسابقات صورت گیرد زیرا هرمزگان از لحاظ شرایط برگزاری این مسابقات در ابعاد جهانی را داراست.

این مقام مسئول در پایان از اجرای طرح استعدادیابی دوومیدانی استان هرمزگان با همکاری شرکت بناگستر کرانه خبرداد تا در سال های آتی دوندگان هرمزگان علاوه بر ماده سرعت، در دو ماراتن و صحرانوردی در سطح کشور بدرخشند.

دیدگاه ها (0)
img