12

مهر

1403


ورزشی

05 اسفند 1397 09:31 0 کامنت

 

تیم شهرداری بندرعباس در بازی رفت فینال مسابقات لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور  تیم مس کرمان را شکست داد. 

 این مسابقه در سالن فجر بندرعباس برگزار شد و با نتیجه ۹۴ بر ۷۵ به سود شهرداری بندرعباس به پایان رسید.  شاگردان رضا هنگام‌پور در تیم شهرداری از همان ابتدا نبض بازی را به دست گرفتند. بلند قامتان شهرداری موفق شدند با سرعت بالا ونفوذهای غیر قابل پوشش بهنام شبان و هنرنمایی علی جمشیدی در زیر حلقه صنعت‌مس نتیجه کوارتر نخست را با نتیجه 19 بر 13  به نام خود ثبت نمایند.

 قدرت دفاعی و مثال زدنی شاگردان هنگام پور اجازه خودنمایی بیش از 5 امتیاز اختلاف درکوارتر دوم را به نماینده کرمان نداد و بازی درنیمه نخست 41 بر 30 به سود شهرداری  تمام شد. 

در ادامه  این مسابقه تیم مس کرمان برای جبران اختلاف امتیاز بازی بهتری به نمایش گذاشت  اما  تلاش  بازیکنان این تیم نتوانست  امتیاز های عقب افتاده را جبران کند و در پایان شاگردان رضا هنگام پور موفق شدند  در نخستین دیدار فینال  لیگ دسته اول در گروه جنوب حریف کرمانی خودرا با نتیجه 94 بر 75 با شکست بدرقه کنند . 

 فینال لیگ دسته اول بسکتبال کشور به صورت  دو  برد از  سه مسابقه برگزار می‌شود و بازی دوم روز پنج شنبه نهم اسفند در کرمان برگزار می شود و در صورتی که شهرداری در این بازی پیروز شود قهرمان لیگ یک خواهد شد و در صورت برد تیم مس کار به بازی سوم کشیده  می‌شود. 

تیم‌های شهرداری بندرعباس و مس کرمان پیش از این با رسیدن به دیدار فینال صعود خود را به رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال کشور قطعی کرده بودند.

 

دیدگاه ها (0)
img