12

مهر

1403


ورزشی

08 اسفند 1397 09:39 0 کامنت

 

مسابقات فوتبال نوجوانان و جوانان شهرستان بندرعباس جام «مهر ایران» با شناخت تیم های قهرمان به کار خود پایان داد. 

در مسابقات فوتبال نوجوانان و جوانان شهرستان بندرعباس تیم های یاران جوان و خواجه عطاء بر سکوی قهرمانی ایستادند.

در لیگ فوتبال نوجوانان شهرستان بندرعباس «جام مهر» ایران  که با شرکت ۶ تیم خیلج‌فارس خونسرخ، وحدت جمال احمد، شهدای قائم. یاران جوان، صیادان ساحل و خواجه‌عطاء                                                            به صورت رفت و برگشت و در ۱۰ هفته برگزار شد.

در پایان ۳۰ مسابقه   تیم یاران جوان با کسب ۲۳ امتیاز  در رقابت با تیم شهدای قائم به لطف تفاضل گل بیشتر به مقام قهرمانی رسید و تیم شهدای قائم با ۲ گل زده کمتر در مکان دوم  ایستاد. تیم وحدت جمال احمد با ۱۶ امتیاز   سوم  شد.

لیگ فوتبال جوانان شهرستان بندرعباس هم با شرکت ۶ تیم  ستارگان بستانو، جبل بر شهرو، یاران جوان، آزادبخش ، خواجه عطاء و نبرد به صورت رفت و برگشت در ۱۰ هفته برگزارشد  که  پس از ۲۶مسابقه تیم خواجه عطاء بندرعباس   با کسب ۲۳ امتیاز  به مقام قهرمانی  دست یافت.  

 تیم خواجه عطا ء توانست در این مسابقات که به صورت دوره‌ای برگزار شد و بدون باخت   به مقام قهرمانی برسد.

 تیم جبل بر نیز با کسب 19 امتیاز نایب قهرمان شد . 

کادر فنی تیم خواجه عطاء را محمد فولادی خواه به عنوان سرمربی، حسن روان به عنوان مربی، عمران عزیزی به عنوان مربی دروازه‌بان‌ها و علی هلالیان نیز سرپرست این تیم بودند.

در روز پایانی این مسابقات که در زمین خواجه عطاء برگزار شد کاپ و مدال قهرمانی توسط محمد کارگران رئیس هیات فوتبال بندرعباس به این تیم اهدا شد.

دیدگاه ها (0)
img