12

مهر

1403


ورزشی

15 اسفند 1397 10:32 0 کامنت

 

تيم منتخب ووشوى ايران عنوان قهرمانى سومين دوره مسابقات بين‌المللى ووشوى «جام صلح و دوستی» را به دست آورد. 

سومين دوره مسابقات بين‌المللى «جام صلح و دوستی» يادواره شهداى سپاه قدس و گراميداشت چهلمين سالگرد پيروزى شکوهمند انقلاب اسلامى با حضور ووشوکاران کشورهاى ايران، افغانستان، هند، پاکستان، عراق، فلسطين، ارمنستان، ازبكستان، آذربايجان، اردن و لبنان و همچنين در دو بخش بانوان و آقايان برگزار شد.

اين مسابقات در مجموعه ورزشى امام على (ع) شهر زاهدان انجام پذيرفت.

درپایان تيم منتخب ووشوى ايران در مجموع به عنوان نخست دست يافت و تيم های افغانستان و هند مقام‌های دوم و سوم را به‌دست آوردند.

هرمزگانى‌هاى تيم منتخب ووشوى ايران با كسب چهار مدال طلا، يک نقره و سه برنز به كار خود در سومين دوره تورنمنت بين‌المللى «جام صلح و دوستى» پايان دادند و نقش مهمى را در قهرمانى تيم ووشوى ايران ايفا كردند.

امیرحسین چرزه در فرم‌هاى «چانگ‌چوان، دائوشو و گون‌شو» با كسب دو مدال طلا و يک برنز، بنیامین تنی در فرم‌هاى «نن‌چوان، نن‌گون و نن‌دائو» با كسب دو مدال برنز، رضا جعفری در فرم‌هاى «تاى‌چى‌چوان و تاى‌چى‌جين» با كسب يك مدال طلا و يک نقره و امیرمحمد آذرنگ در فرم‌هاى «جين‌شو و چيانگ‌شو» با كسب يک مدال طلا تالوكارانى بودند كه از استان هرمزگان در قالب تيم منتخب ووشوى كشورمان در اين تورنمنت بين‌المللى به ميدان رفتند. 

دیدگاه ها (0)
img