13

مهر

1403


ورزشی

19 اسفند 1397 09:29 0 کامنت

 

پس از قهرمانی در لیگ برتر فوتسال و فوتبال استان این بار فولاد هرمزگان با قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ساحلی عملکرد درخشان ورزش خود را در سال ۹۷ تکمیل کرد.

 در روز پایانی مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی استان تیم فولاد هرمزگان با برتری پرگل ۱۰ بر ۲ برابر تیم دریا دلان جنوب بندرعباس با کسب ۱۴ امتیاز قهرمان این پیکارها شد. 

در دو دیدار دیگر روز پایانی تیپ تکاوران بندرعباس با نتیجه ۶ بر ۴ از سد کیمیا جاسک گذشت و کشاورز احمدی ۵ بر ۴ تیم طوفان سیریک را از پیش‌رو برداشت.

دراین مسابقات تیم تیپ تفنگداران به مربیگری حسینی که جدال تنگاتنگی با فولاد هرمزگان داشت  بازی های قابل تقدیری به نمایش گذاشت و با کسب 12 امتیاز نایب‌قهرمان شد وتیم طوفان سیریک  با کسب 6 امتیاز  عنوان سومی به دست آورد.

سرپرستی کل بازی ها بر عهده مهدی جعفری بود. اسماعیل مرادی، مهدی مرادی، غلامرضا تیمور زاده نیز در برگزاری مسابقات نقش‌بسزایی داشتند.

قضاوت این دوره از بازی ها برعهده حسین معصومی، محمدابراهیم زاده افشار، مهران هاشمی پور، آیدین میرزاده، حسن سلامتی و محمد علی ملایی بود.

عنوان بهترین سنگربان به مرتضی کلانترزاده رسید. حجت اربابی بازدن 12 گل عنوان آقای گلی را به خود اختصاص داد.عنوان بهترین بازیکن این دوره از بازی ها به میلاد قنبری رسید.  جام اخلاق را هم تیم فولاد کسب کرد.

از کار بسیار  جوانمردانه و خداپسندانه  بازیکنان تیم فولاد هم باید نام برد که مبلغ پاداشی که ازسوی هیات فوتبال به خاطر انتخاب شدن تیم شان به عنوان تیم اخلاق تعلق گرفت  به یکی از  نوجوانان کار اهدا کردند.

این مسابقات با حضور ۶ تیم به صورت دوره ای به مدت پنج روز در زمین ساحلی بندرشهید حقانی بندرعباس برگزار شد.

تیم قهرمان این رقابت‌ها به عنوان نماینده استان سال آینده در مسابقات زیرگروه کشوری شرکت می‌کند.

فولاد هرمزگان در حالی سومین جام قهرمانی خود را کسب کرد که پیش از این نیز در لیگ برتر فوتسال و فوتبال استان موفق به کسب عنوان قهرمانی شده بود.

  آنچه که می توان در  این گزارش به آن اشاره کرد  این است که با آمدن حمید رضایی در راس کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی تحول بزرگی در این دو رشته ورزشی صورت گرفته است. 

لیگ برتر فوتبال ساحلی در حالی نخستین دوره آن برگزار شد که شاید هزینه زیادی در بر داشته است اما رضایی تمام تلاش خود را به کار بست تا این لیگ را برگزار کند زیرا این اعتقاد را دارد که  فوتبال ساحلی استان هرمزگان می تواند یک آینده کاملا روشن داشته باشد. 

برای تیم فولاد هرمزگان که هدایت آن را مجتبی ذاکری با کمک بهروز سلطانی زاده بر عهده داشتند سیدعمران ارجنگی،میلاد قنبری،????حجت اربابی،????داوود بویه،????محسن پری زاده،????اصغر آزغ،????اصغر رحیمی،????افشين آشیان،????مهدی مرادی میثم طهماسبی، ????میلاد مریدی و????مرتضی کلانترزاده  بازی کردند. 

سرپرست این تیم  مرتضی طیاری،مربی بدنساز????میثم ناصریان  و پزشکیار  سعید ترابی بودند.

 

دیدگاه ها (0)
img