13

مهر

1403


ورزشی

17 فروردین 1398 09:05 0 کامنت

 

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام هرمزگان گفت: در تلاشیم تا از سال آینده مسابقات جام بزرگ خلیج فارس را به صورت بین المللی برگزار کنیم.

حسین اخلاقی با بیان این که در مدت چهارماه فعالیتم در این هیات با همکاری تمامی خاک خوردگان و دلسوزان توانستیم اقدامات بزرگی انجام دهیم، افزود: سال آینده با تنظیم و ارائه یک برنامه قوی آموزشی و ورزشی به طور حتم آینده درخشانی را برای هیئت بدنسازی و پرورش اندام هرمزگان رقم خواهیم زد.

وی با اشاره به این که با تلفیق نیروهای پیشکسوت و جوان سعی کردیم مسیر ترقی هیات را با سرعت بیشتری طی کنیم، خاطرنشان کرد: قصد داریم تمامی امور را به صورت علمی و برنامه ریزی شده دنبال کنیم تا بتوانیم از تمامی ظرفیت ها بهره برده و حتی در بخش بانوان نیز فعالیت بیشتری داشته باشیم.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام هرمزگان با بیان این که در همین مدت مسابقات، کارگاه ها و دوره های آموزشی مختلفی را در استان هرمزگان از جمله بندرعباس، میناب، رودان و گچوئیه برگزار کردیم، تصریح کرد: امسال جام بزرگ خلیج‌فارس با حضور 175 ورزشکار و یک هزار و 500 هوادار به میزبانی شهر بندرعباس و در سطح کیفی و برگزاری به مراتب باشکوهی برگزار شد که سبب انتخاب یک تیم قوی استانی و شرکت موفق در مسابقات کشوری و کسب مقام سومی توسط ذوالفقار کشاورز منش در فیزیک کلاسیک شد.

وی با اشاره به این که در سال های گذشته ورزشکاران به صورت جزیره ای یا تحت عنوان استان های دیگر در مسابقات کشوری حاضر می شدند اما امسال با مدیریت لازم توانستیم از تمامی ظرفیت ها بهره لازم را برده و تیمی قدرتمند راهی مسابقات کشوری کنیم، اضافه کرد: برای نخستین بار در این مسابقات از دو داور هرمزگانی نیز به عنوان داور اصلی بهره برده شد که اتفاق مهم و بزرگی بود.

اخلاقی با بیان این که خوشبختانه درخشش ورزشکاران هرمزگانی در رقابت های بین‌المللی و کشوری نیز گواه فعالیت های هیات استانی است، عنوان کرد: ابراهیم بهادری در مسابقات نپال موفق به کسب مدال برنز، محمد رضا حقیقی در مسابقات چین موفق به کسب مدال طلا، عباس سالاری قهرمان قهرمانان مسابقات کارگری کشور از جمله این موفقیت ها بود.

وی با اشاره به این که به دنبال آن هستیم تا باشگاه ها با رعایت خط مشی ها و استفاده از مربیان در فضایی آرامش بخش به فعالیت بپردازند و از حواشی به دور باشند، افزود: تمامی تلاش مان در این است که برای اعزام تیم ملی به مسابقات برون مرزی، استان هرمزگان سهمیه هایی داشته باشد.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام هرمزگان با بیان این که در تمامی سه اعزام به مسابقات کشوری از زمان تصدی بنده تمامی هزینه ها از جمله بلیط، اسکان، غذا و ورودی مسابقات برعهده هیات بوده است، تصریح کرد: با حضور خیرین ورزشکار توانسته ایم تاکنون چرخ هیئت را به خوبی بچرخانیم و امیدوارم در سال آینده بتوانیم از ظرفیت خیرین بیشتری بهره ببریم.

اخلاقی در خصوص وضعیت ورزشکارانی همچون عقیل مرادی و میلاد نیکفرد برای حضور پر قدرت در میادین بین المللی، اظهار کرد: این ورزشکاران همگی با هیات استانی تعامل مناسبی دارند و تمامی شرایط را برای حضور  پر قدرت این ورزشکاران در مسابقات بین المللی و افتخارآفرینی نیز مهیا خواهیم کرد.

وی با بیان این که در تلاشیم تا از سال آینده مسابقات جام بزرگ خلیج فارس را به صورت بین المللی برگزار کنیم، خاطرنشان کرد: هیات استان نیز با استفاده از پودرها و مکمل های غیرمجاز در اماکن ورزشی شدیدأ برخورد خواهد کرد و به همین دلیل در بازدید از باشگاه ها نیز بر این مهم تأکید شده و نخواهیم گذاشت مسائلی خارج از حیطه ورزش در میادین ورزشی دخیل شود.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام هرمزگان در پایان با اشاره به فعالیت 110 باشگاه بدنسازی و پرورش اندام در هرمزگان، بیان کرد: هیات یکسری امکانات اولیه همچون دفتر نیازمند است که از گذشته موجود نبوده و در تلاشیم به سمت فعالیت های نوین در هیات بدنسازی و پرورش اندام هرمزگان پیش رویم تا بتوانیم جایگاه خود را در سطح کشور ارتقا دهیم.

دیدگاه ها (0)
img