13

مهر

1403


ورزشی

19 فروردین 1398 10:32 0 کامنت

 

دومین  دوره آزمون سطح بندی ژیمناستیک خردسالان در باشگاه نشاط و قدرت بانوان  میناب برگزار شد .

جعفر متقی  رئیس اداره ورزش و جوانان  این شهرستان در خصوص برگزاری این آزمون  گفت : آزمون سطح بندی ژیمناستیک  خردسالان   و نونهالان  شهرستان میناب  دومین   دوره خود را در باشگاه قصر نشاط و قدرت  بانوان شهر میناب  با حضور 26 ورزشکار  برگزار کرد.

 وی ادامه داد : دومین  آزمون سطح بندی ژیمناستیک در شهرستان میناب با هماهنگی با   هیات استان در سطوح یک ، دو  و سه با حضور داوران رسمی ژیمناستیک  از شهرستان میناب  برگزار شد . 

متقی  گفت: در این مسابقات ورزشکاران در سه بخش حرکات زمینی و برنامه ایستگاهی به اجرای نمایش پرداختند که افراد شرکت کننده با کسب امتیاز لازم به رده بالاتر راه پیدا نمودند.

متولی ورزش شهرستان میناب تصریح کرد: هدف از برگزاری این مسابقات را بالا بردن روحیه ورزشکاران  رشته ژیمناستیک کار   مینابی و سنجش میزان توانایی آن‌ها عنوان نمود و بیان داشت : عمده ترین هدف از برگزاری این برنامه، در شهرستان میناب  هماهنگ  کردن و هدفمند نمودن ورزشکاران در راستای کمک به ورزش قهرمانی ژیمناستیک و سایر رشته های ورزشی بوده  و همانطوری که   همه  می دانند  شهرستان میناب   نخبه ترین ورزشکاران را در رشته های مختلف  به استان و  کشور معرفی نموده  که امید است با توجه به پیشنه خوب ژیمناستیک  و با دانش و آگاهی و قهرمان پروری با اجرایی نمودن هرچه بیشتر این برنامه ها  با هماهنگی استان در شهرستان  به صورت مستمر در آینده به نتایج خوب و درخشانی برسیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان میناب در پایان  تصریح کرد: در راستای چنین برنامه هایی با مربیان ژیمناستیک در شهرستان و با هماهنگی با استان و فدراسیون در راستای رشد و توسعه ورزش قهرمانی ژیمناستیک امیدواریم به نتایج خوبی در این  راستا دست پیدا نمائیم.

دیدگاه ها (0)
img