12

مهر

1403


ورزشی

21 فروردین 1398 09:05 0 کامنت


طی مراسمی با حضور رادمهر فرماندار جاسک از مدال آوران مسابقات بین‌المللی کاراته جاسک تجلیل شد.


فرماندار جاسک در این دیدار ضمن تشکر از زحمات اداره ورزش و جوانان جاسک اظهار داشت: کاراته‌کاران دختر و پسر جاسکی یکی از ظرفیت‌های ورزشی این شهرستان می‌باشند که با حضور در هر مسابقه کشوری و حتی بین‌المللی برای شهرستان مدال رنگارنگ به ارمغان آورده‌اند.محمد رادمهر گفت: باید برای حمایت و حضور همیشگی این ورزشکاران در میادین مختلف ورزشی برنامه‌ریزی کرد و از ظرفیت‌های دیگر شهرستان برای حمایت آنان استفاده کرد.

وی خاطرنشان کرد: در شهرستان جاسک داور و ورزشکار قهرمان بین‌المللی در این رشته داریم که باعث افتخار است چون از سرمایه‌های ورزش این شهرستان هستند.

فرماندار جاسک یادآورشد: با توسعه و رونق اقتصادی و استقرار پالایشگاه‌ها و شرکت‌های پتروشیمی می‌توان از ورزش شهرستان حمایت کرد. با این امر مهم، ورزش جاسک متحول می‌شود.

رادمهر در پایان از زحمات مربیان و کاراته‌کاران که در مسابقات بین‌المللی مدال کسب کرده، اند تقدیر و تشکر کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان جاسک هم گفت: در مسابقات بین‌المللی کاراته که بهمن ماه سال‌ گذشته  به  میزبانی استان قم برگزار شد 24 تیم داخلی و خارجی شرکت داشتند که ورزشکاران نونهال و نوجوان دختر  جاسکی   موفق به کسب دو مدال برنز و یک مدال نقره شدند و یکی از بانوان داور جاسک در این مسابقات به قضاوت پرداخت.

در پایان با اهدا لوح تقدیر و هدایایی از قهرمانان بین‌المللی تجلیل شد.

دیدگاه ها (0)
img