هشدارمعاون استاندارد هرمزگان تاکیدکرد:

پرهیز جدی از استفاده گاز مایع برای خودرو




معاون آموزش و استانداردسازی اداره کل استاندارد هرمزگان گفت: شهروندان بایستی از استفاده گاز مایع در خودروها خودداری کنند و این گاز مخصوص سیلندرگاز است.


مریم یکتاپور در گفت و گو با فارس ، با انتقاد از استفاده از گاز مایع سیلندرهای خانگی در وسایل نقلیه اظهار داشت: در واقع استفاده از این نوع گاز مایع در خودروها به دلیل خطراتی که دارد؛ ممنوع است.


وی تاکید کرد: شهروندان نسبت به این موضوع بایستی اطلاع کافی داشته باشند و درصورت بروز هرگونه حادثه‌ای ناشی از استفاده غیرمجاز از گازمایع در خودروها، مسؤولیت آن برعهده مصرف‌کننده است.

معاون آموزش و استانداردسازی اداره کل استاندارد هرمزگان بر لزوم آشنایی مردم با استانداردهای کالا و خدمات تاکید کرد و افزود: ترویج استاندارد بایستی به بهترین نحو در جامعه انجام شود. یکتاپور خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های سازمان ملی استاندارد، تدوین استانداردهای ملی و بین المللی است.

وی با اشاره به لزوم ترویج استانداردها تصریح کرد: امروزه با آزمون و خطا نمی‌توان به پیش رفت و بایستی دریافت کالا و خدمات براساس استانداردهای لازم باشد و در واقع استانداردها، راهی به سوی توسعه و تعالی جامعه است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها