12

مهر

1403


ورزشی

28 فروردین 1398 08:42 0 کامنت


موسی زاهدی سرپرست تیم فوتسال آذرخش بندرعباس در خصوص آخرین وضعیت این تیم گفت: نمی دانم باید گلایه و شکوه بازیکنان و کادرفنی در خصوص عدم  دریافت مطالبات سال های 96 و 97 را به کدام مرجع پاسخگو در استان هرمزگان ببریم.


وی بیان داشت: نمی دانیم گره وعده و وعیدهای ابتدای فصل، به دستان چه شخصی باز می شود و دیگر از نشستن ها و انتظار کشیدن ها در راهروهای این سازمان، نهاد و شرکت خسته شده ایم و آبدارچی این سازمان ها و نهادها دلش به حالمان می سوزد و  استکان جای جهت رفع خستگی دستمان می دهد و به طعنه می گویند جوینده یابنده است  ولی   یکسال است که  فقط وعده و وعید این هفته و آن هفته را شنیده ایم.


سرپرست تیم فوتسال آذرخش در ادامه گفت: نود درصد تیم آذرخش بومی است کسی از مدیران بومی دلش به حال این تیم نمی سوزد.


 تیمی که با مبلغ ناچیز طی یک فصل اداره شد این طرز برخورد با آن نیست واقعا نباید با ورزش اول استان چنین برخوردی شود اگر استان نداری بودیم داستان فرق می کرد ولی اکنون کشور از درآمد استان ما بهره می برد، ولی نمی‌دانم مشکل  کجاست که برای ورزش استان   هزینه ای نمی شود ما  نمی دانیم این پول‌ها کجا هزینه  می شود و  یاد این متن طنز آمیز می افتم که  آذرخش شده یادم تو را فراموش.


زاهدی افزود: واقعا بسی تاسف است در استان هرمزگان کسی هم و غمی و اراده ای برای حل مشکل باشگاه آذرخش ندارد. آقایان مسئول به داد آذرخش برسید.

هر روز طرفداران بی‌شماری به بنده از طریق پیام یا تماس تلفنی از وضعیت تیم در سال جاری پرس و جو می نمایند من به این هوادران چه جوابی بدهم.

لااقل اگر به فکر تیم نیستید تنها دلخوشی آخر هفته مردم استان هرمزگان را خراب نکنید خودتان بیاید شفاف و صادقانه به مردم و هوادران آخرین تصمیمات و تدابیر  را بگویید.


وی همچنین گفت: شخصیتی هایی در پشت پرده و با اهداف سیاسی و انتخاباتی در حال تکاپو هستند که می خواهند سکان هدایت تیم آذرخش را به دست بگیرند و مانند دیگر رشته های ورزشی استان که این چنین افرادی وارد گود شدند و تیم ها را به نابودی کشاندند.

به این افراد توصیه می کنم ورزش قداست و ارزش دارد پوریای ولی و جهان پهلوان تختی در عرصه ورزش استخوان خورد کردند و تیم آذرخش تیم مردمی و فوتسالی  است و باید گفت آقای مسئول سیاسی اگر دستت می رسد فقط مشکل این تیم را حل  کن  نه این که می‌خواهید  اهداف  سیاسی و انتخاباتی خود را دنبال کنید.


وی در پایان گفت :طبق آمار و اخبار واصله تیم های مس سونگون ورزقان و گیتی پسند اصفهان و برخی تیم های دیگر در حال تدارک و قراردادن بستن برای فصل ۹۸ لیگ برتر فوتسال هستند و ما در حال التماس کردن پشت در این اتاق، این مسئول و آن مسئول برای وقت ملاقات هستیم.

دیدگاه ها (0)
img