شهرداری بندرعباس برای جبران شکست هفته اول به میدان می‌رود



هفته دوم لیگ برتر فوتبال ساحلی در فصل 98 -99 امروز شنبه در شهر های مختلف برگزار خواهد شد.

تیم شهرداری بندرعباس که فصل جدید را با شکست مقابل تیم تازه راه یافته موج سواران نوشهر شروع کرد در هفته دوم در بندرعباس ودر زمین ساحلی غدیر میزبان دریانوردان بوشهر است. 

تیم بوشهری در بازی اول خودش با شش گل تیم شهید جهان نژادیان آبادان را از پیش رو برداشته است.  بازی شهرداری بندرعباس و دریانوردان بوشهررا از ساعت 17 ،  علی اکبر زارعی مقدم، محمدعلی نژاد ،علیرضا مقوم و  سعید افشاری پور قضاوت خواهند کرد.

در سایر دیدارهای این هفته ملوان بندرگز از تیم شهرداری سمنان پذیرایی خواهد کرد. ملوان در بازی اول خودش از ایفا شکست خورد و شهرداری سمنان تیم مدعی پارس جنوبی را برد.

حمید متین مقدم،محمدرضا قلی زاده ،صادق ناصریان  و  امید خزایی داوران این بازی هستند. شهریار ساری که بازی اول خود را واگذار کرده است میزبان تیم  موج‌سواران نوشهر است. حسین علوی کیا ، مهران خلیلی، علی حاجی پور  و  امید صداقت کار قضاوت این بازی را بر عهده دارند. ایفا اردکان در خانه به دیدار  شهدا چلیچهه می رود. شهدا چلیچهه  در بازی اول خودش مقاومت گلساپوش را شکست داده است و ایفا هم با برتری مقابل ملوان بندرگز هفته اول را با برتری به پایان برد. حسین نوروزی ،محمد امان الهی،  رضا مسعود  و  ابوالفضل داوطلب داوران این بازی هستند.

پارس جنوبی جم برای جبران شکست هفته اول در خانه به مصاف  شاهین خزر رودسری می رود که با پیروزی در هفته اول با یک روحیه عالی پا به این دیدار می گذارد. فرشید حقیقت‌جو ، شهرام ایزدی ، رحمان صلاحی و  جواد محمدی قضاوت این مسابقه را انجام خواهند داد. جهان نژادیان آبادان که در بازی نخست شش گل دریافت کرده است در هفته دوم میزبان  مقاومت گلساپوش یزد می باشد. 

سیامک سمولر ، علیرضا عبدی ، آرش زارعی و ناصر دل افکار   داوران این بازی هستند. 

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها