ملاقات فرزندان طلاق با والدینشان در بندرعباس



رئیس اداره اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس گفت: مرکز مهر خانواده شماره دو بندرعباس با هدف ملاقات فرزندان طلاق با والدینشان، همراه با مشاوره و مددکاری در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی ناشی از طلاق در حال فعالیت است.

به گزارش صبح ساحل و به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس، مریم درویشی با تشریح فعالیت‌های مرکز مهر خانواده شماره دو بندرعباس بیان کرد: با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس و معاونت پیشگیری از جرم دادگستری هرمزگان مرکز مهر خانواده شماره دو بندرعباس در فرهنگسرای شهدای دوراهی ایسینی راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه این مرکز با پیشنهاد معاونت پیشگیری از جرم دادگستری آقای احمدی منش و همکاری آنان ایجاد شده است، ادامه داد: این مرکز با هدف ملاقات فرزندان طلاق با والدینشان، همراه با مشاوره و مددکاری در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی ناشی از طلاق در حال فعالیت است.

درویشی افزود: مددکاران همه‌روزه در این مرکز مستقر هستند و آماده خدمت‌رسانی به شهروندان می‌باشند.

وی تصریح کرد: در مرکز مهر خانواده شماره دو اتاق بازی کودک فراهم شده است تا کودکان طلاق در فضایی آرامش‌بخش و با نشاط علاوه بر ملاقات والدینشان به بازی نیز به پردازند.

این مقام مسئول ابراز کرد: در این مرکز همچنین در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی خدمات مشاوره‌ای نیز صورت می‌گیرد.

وی اظهار کرد: در سال جاری با رویکردهای جدید و استفاده از روانشناسان مجرب با حضور فریدون کریم نیا از مشاورین مجرب و انجام برنامه‌ریزی‌های دقیق به دنبال پیشبرد اهداف این مرکز هستیم.

گفتنی است به دلیل فعالیت‌های شایسته این مرکز، دادگستری هرمزگان با اهدای لوح تقدیر طی روزهای گذشته از کارشناسان این مرکز تقدیر به عمل آورد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها