ساماندهی 358 کاراته‌کا در «بندرلنگه»



 مهدی صابری ،عملکرد هیات کاراته در سال 97 را  رضایت بخش عنوان کرد و تصریح کرد در سال گذشته ،۲۰۱ نفر خانم و ۱۵۷ نفر آقا تحت بیمه فدراسیون پزشکی ورزشی در قالب رشته کاراته قرار گرفتند و 358 کاراته کا شهرستان ساماندهی شدند.

رئیس هیات کاراته افزود: این هیات فعالیت های خود را در دو زمینه ورزشی و فرهنگی دنبال کرد و در زمینه ورزشی توانست در بحث اعزام تیم  در مسابقات انتخابی بسیج استان صاحب دو مدال طلا و یک مدال برنز شود و دو نفر از کاراته کاها به مسابقات المپیاد کشوری بسیج راه یابند.  

وی بیان داشت:  تیم اعزامی سبک شوتوکان IKD استان هرمزگان به مسابقات کشوری به میزبانی اصفهان توانست با کسب ۸ مدال طلا، ۱۸ مدال نقره و ۳۹ مدال برنز از شهرستان بندرلنگه مقام نائب قهرمانی در بخش آقایان و سوم تیمی در قسمت بانوان را کسب نماید.

 صابری گفت:  هفده کاراته کا دختر و پسر به مسابقات انتخابی استان اعزام شدند و در مجموع صاحب پنج مدال طلا،یک مدال نقره و چهار مدال برنز شدند و چهار کاراته کا در قالب تیم منتخب به مسابقات کشوری استعدادهای برتر کشور به میزبانی اراک اعزام شدند که در نهایت تیم اعزامی استان هرمزگان به مربیگری مهدی صابری به عنوان مربی تیم منتخب استان ،صاحب یک مدال برنز توسط کاراته  کای بندرلنگه ای در بخش آقایان شد.

صابری در ادامه افزود:  تیم کیوکوشین ماتسویی در بخش آقایان نیز در مسابقات کشوری به میزبانی تهران صاحب یک مدال طلا ، یک مدال نقره و پنج  مدال برنز شد و در بخش بانوان تیم کیوکوشین ماتوسویی در مسابقات استانی نیز با کسب پنج مدال طلا،پنج مدال نقره و پنج مدال برنز عنوان اول تیمی را از آن خود کرد . 

رئیس هیات کاراته بندرلنگه اظهار داشت:  تیم ۱۷ نفره پسران اعزامی به مسابقات شوتوکان SKIتوانستند صاحب سه  مدال طلا،شش مدال نقره و هشت مدال برنز شوند.

این مقام مسئول در خصوص میزبانی مسابقات افزود: طبق روال سال های گذشته یازدهمین دوره مسابقات جام رمضان یادواره شهید خلیل تختی نژاد در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد و در هفته تربیت بدنی نیز مسابقات کاراته تحت عنوان قهرمان قهرمانان در بخش بانوان یادواره شهیده زیباترکی زاده و در بخش آقایان یادواره شهید ستار محمودی با حضور ۱۰۲ کاراته کا برگزار شد.

همچین مسابقات کاراته به مناسبت هفته دولت نیز با حضور ۱۷۵ کاراته کا در دو بخش آقایان و بانوان برگزارشد.

مهدی صابری گفت: در سال ۹۷ خوشبختانه اولین مسابقات کاراته قهرمانی بخش شیبکوه به میزبانی شهر چارک با حضور بسیار خوب کاراته کاهای چارکی برگزار شد و دهمین دوره مسابقات شوتوکاپ خلیج فارس در بخش بانوان به مناسبت میلاد دختر پیامبر اکرم(ص) و گرامی داشت روز مادر با حضور ۸ تیم از دو استان هرمزگان و کرمان با شرکت بیش از ۲۵۰ کاراته کا برگزار شد و تیم شهرستان بندرلنگه با کسب ۲۰ مدال طلا،۲۸ مدال نقره و ۵۳ مدال برنز مقام نخست تیمی را از آن خود نمود.

رئیس هیات کاراته بیان داشت: دهمین دوره مسابقات شوتوکاپ خلیج فارس در بخش آقایان نیز با حضور چهار تیم در سطح شهرستان برگزار شد.

وی در ادامه صحبت های خود اظهار کرد:  این هیات در سال گذشته  اردوی دو روزه تمرین مشترک با کاراته کاهای تیم قشم برگزار کرد،همچنین دو دوره استاژ فنی کومیته در بخش بانوان شهرستان برگزار شد.

صابری  اظهار داشت: در طول سال دو جلسه هم اندیشی مربیان تحت پوشش هیات کاراته شهرستان بندرلنگه با محوریت بررسی عملکرد فنی هیات برگزار شد .

وی گفت:  در زمینه فرهنگی نیز هیات کاراته بندرلنگه فعال بوده است و جشن ۱۸ سالگی فعالیت کاراته در شهرستان بندرلنگه ،تجلیل از مقام استاد به مناسبت روز معلم،برنامه ضیافت افطاری و اقامه نماز جماعت،مسابقه حفظ قرآن در ایام ماه مبارک رمضان  از جمله برنامه های فرهنگی هیات کاراته بندرلنگه بوده است.رئیس هیات کاراته شهرستان بندرلنگه افزود:مراسم باشکوه تقدیر از قهرمانان مسابقات کشوری سال ۹۷ و مربیان هیات برگزار شد. 

وی به حضور پررنگ دختران کاراته‌کا در جام نشاط و تندرستی ویژه هفته تربیت‌بدنی و ورزش ،حضور کاراته کاهای دختر و پسر در برنامه تلویزیونی صبح بخیر ایران و اجرای حرکات رزمی توسط کاراته کاهان،دورهمی آخر سال کاراته کاها به همراه خانواده هایشان در سینما گوهر شهرستان و جشن پایان سال در باشگاه های شهرستان اشاره کرد و افزود: در آخرین جلسه مربیان هیات در پایان سال  عبدالحسین کوهستانی نیز به عنوان بازیکن برتر سال ۹۷ برگزار شد.

 وی خاطر نشان  کرد:در سالی که گذشت ۱۴ کلاس آموزش کاراته در دو بخش آقایان و بانوان در شهرهای بندرلنگه،بندرکنگ،بندرچارک روستاهای شناس و گزیر در دو سبک کنترلی و غیر کنترلی  برگزار شد. 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها