جشن کله‌گنجشکی‌ها در ساحل بندرعباس برگزار شد



رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس گفت: در راستای احیای سنت‌های دینی و مذهبی و تشویق کودکان و نوجوانان به روزهری جشن کله‌گنجشکی‌ها در ساحل بندرعباس برگزار شد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس، الیاس محسنی جمعه شب در این مراسم افزود: ماه مبارک رمضان فرصتی است تا هر انسانی در راه سعادت و رستگاری گام بردارد و فضائل این ماه برخوردار شود و بطور حتم کودکان از والدین خویش آداب و سنن را می آموزند و در این ماه با تشویق آنان به روزه‌داری می‌توان آن‌ها را برای روزه‌داری در بزرگ‌سالی محیا کرد.

 

وی ادامه داد: می‌توانیم کودکان را با تمرین به روزه گرفتن با مفهوم صبر آشنا کنیم و هر چه توانایی کودک در تحمل گرسنگی و تشنگی با برگزاری برنامه‌های مفرح کودکانه بیشتر شود، پس از مدتی اراده‌اش تقویت‌شده و برای روزه گرفتن اشتیاق پیدا می‌کند.
وی یاد آور شد: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس به همین منظور همایش کله‌گنجشکی‌ها را ویژه کودکان برگزار کرد که با استقبال کودکان و خانواده‌هایشان در ساحل بوستان غدیر بندرعباس زیر پرچم مواجه شد.


رییس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس اظهار داشت: علاوه بر برگزاری ویژه‌برنامه‌های قرآنی، برپایی جشن‌های مختلف و برگزاری ویژه برنامه‌های شب‌های قدر در محلات از اهم برنامه‌های این سازمان در ماه مبارک رمضان است.
محسنی اضافه کرد: علاوه بر برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در محلات بندرعباس این سازمان با هدف ایجاد و شور و نشاط بیشتر میان شهروندان و کارکنان شهرداری بندرعباس اقدام به برگزاری برنامه‌های مختلف ورزشی در طول ماه مبارک رمضان کرده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها