12

مهر

1403


سیاسی

12 تیر 1398 11:05 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل عباس امینی‌زاده در جلسه شورای معاونین شهرداری که با حضور دبیر برگزاری کنگره ملی شهدا و مسئول فرهنگی سپاه امام‌سجاد(ع) هرمزگان برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر با توجه به تأکید رهبر معظم انقلاب بر حفظ فرهنگ دفاع مقدس و انتقال آن به نسل‌های بعد، با برگزاری یادواره‌ها و کنگره‌ها می‌توان فرهنگ دفاع مقدس را حفظ و به نسل بعد منتقل کنیم.

وی افزود: فرهنگ ایثار و شهادت و هشت سال دفاع مقدس باید در فضای مجازی، کلیپ‌ها، فیلم‌ها، کتب و اشعار وارد شود تا فرصت فضای مجازی برای جذب جوانان و نوجوانان به فرهنگ ایثار و شهادت بهره ببریم.

شهردار بندرعباس با تاکید بر اینکه باید از فرصت میزبانی این کنگره برای اثبات توانایی‌های اجرایی استان و خصوصا بندرعباس استفاده کنیم، خاطرنشان کرد: شهرداری بندرعباس در این مسئله با نگاهی جدی، به دنبال همراهی و مشارکت هرچه‌بیشتر است.

امینی‌زاده تصریح کرد: تمامی بخش‌های شهرداری شامل معاونت‌ها، مناطق، سازمان‌ها و مدیریت‌ها موظف به همکاری در برگزاری این کنگره هستند.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنانش نیز اضافه کرد: شهر ما دارای سابقه تاریخی در مبارزه با ظلم و استکبار است که نشان دادن این مسئله به شهروندان و خصوصا نسل جدید و همچنین سایر مردم کشورمان  ضروری است.

اضافه می‌شود در این جلسه نیز رسول جهانداری به پیشنهاد فرمانده سپاه امام‌سجاد(ع) استان هرمزگان به عنوان مشاور شهردار در موضوع برگزاری کنگره شهدا و رابط با سپاه امام‌سجاد(ع) منصوب شد.

رسول جهانداری نیز در این نشست اظهار کرد: راه‌اندازی قرارگاه تحول محلات در بندرعباس به عنوان الگوی موفق در سطح کشور معرفی شده که سایر استان‌ها نیز از این مسئله الگو گرفته و از این طریق به آبادانی شهر و رفع مشکلات می‌پردازند.

وی افزود: این قرارگاه در راستای خدمت خالصانه به مردم را‌ه‌اندازی شده که در همین مدت کوتاه با توجه به دستاوردهای قابل توجه، مورد تقدیر قرار گرفته است.

دیدگاه ها (0)
img