برگزاری کارگروه تخصصی بانوان شهرستان بستک



به گزارش  صبح ساحل به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بستک، جلسه کارگروه تخصصی بانوان و خانواده شهرستان بستک به منظور برنامه ریزی دهه کرامت، ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر و هفته عفاف و حجاب به ریاست حسینی قتالی فرماندار شهرستان، و با حضور امام جمعه شهرستان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه، مسئولین دستگاههای اجرایی و رابطین بانوان ادارات برگزار شد.

 

فرماندار بستک در ابتدای این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هواپیمایی ایرباس در ۱۲ تیرماه و شهادت ۲۹۰ از مسافرین و خدمه بی گناه این پرواز، این عمل غیر انسانی و ضد حقوق بشری آمریکا را محکوم کرد.

 

وی در ادامه ضمن تبریک ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر و هفته عفاف و حجاب بیان داشت: عفاف و حجاب نشانه ارزش و احترام به حقوق زن است و فرصتی است تا بانوان بتوانند در عرصه های گوناگون اجتماعی در عین مصونیت ورود پیدا کنند.

 

حسینی قتالی همچنین در این جلسه بر برگزاری با شکوه برنامه های دهه کرامت، لزوم مشارکت همه دستگاهها وحضور مسئولین در برنامه ها و مراسمات از جمله همایش عفاف و حجاب،جشن زیر سایه خورشید و استقبال از این کاروان در شهرستان، و یادواره شهدای حادثه هواپیمایی ایرباس تاکید کرد.

 

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها