لکزایی فر: امیدوارم بهترین نمایش خود را ارائه کنم



کبری لکزایی فر افزود: خوشبختانه از ابتدای سالجاری تمرینات منظم و خوبی را سپری کرده و در حال حاضر از شرایط بدنی مناسبی برخوردارم.

وی با بیان اینکه مسابقات جهانی فرانسه پنجشنبه(20 تیرماه) برگزار می‌شود، تصریح کرد: امیدوارم بهترین نمایش خود را با توجه به پشت سر گذاشتن تمرینات منظمی که داشتم، ارائه دهم و بتوانم نتیجه خوبی کسب کنم.

نفر نخست مسابقات انتخابی تیم ملی در خصوص هزینه‌های این مسابقات با تقدیر از حمایت های مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان، خاطرنشان کرد: حدود 20 میلیون تومان هزینه اعزام به این مسابقات شد که بخشی از آن از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان پرداخت و مابقی آن به صورتی شخصی پرداخت کردم.

لکزایی فر با اشاره به اینکه با توجه به نوسانات ارزی هزینه‌های اعزام بالا رفته و این موضوع با توجه به هزینه‌های زیاد آمادگی و تمرینات نیز فشار سنگینی وارد می‌کند، اضافه کرد: امیدوارم جهت حضور در مسابقات آتی حامیان مالی نیز در رشته سنگ‌نوردی واردشده و با حمایت از ورزشکاران این رشته سبب کسب مدال‌های خوشرنگ توسط ملی‌پوشان سنگ‌نوردی شوند.

نفر اول بانوان سرعت ایران ادامه داد: اواخر شهریورماه، مهر و آبان ماه مسابقات مهم دیگری پیشرو دارم که به‌واقع بدون حمایت مالی از سوی اسپانسرها، اعزام به آن‌ها امکان‌پذیر نیست و امیدوارم مسئولان کشور و استان هرمزگان در این خصوص تدبیری بیندیشند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها