آیت‌الله نعیم‌آبادی جزئی از ماست



حجت‌الاسلام محمدکاظم مناقبیان امام‌جمعه جاسک در مراسم تکریم و معارفه حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبادی زاده نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان و امام‌جمعه بندرعباس که به نمایندگی از امامان جمعه سراسر استان سخنرانی می‌کرد، گفت: آیت‌الله نعیم‌آبادی عالم فرهیخته‌ای است که نزدیک به سه دهه از عمر خود را در استان سپری کرده است و خطبه‌های ایشان بیانگر وحدت و همدلی بود. وی از رهبر انقلاب برای انتخاب فردی از هرمزگان تشکر کرد و گفت: با انتصاب فرزندی از هرمزگان در یک مسئولیت کلان و راهبردی بارقه‌های امید در استان زده شد.

 

 

در ادامه این جلسه سیدعبدالباعث قتالی خطیب جمعه اهل سنت بندرعباس به سخنرانی پرداخت و تصریح کرد: اکنون‌که بلوغ این انقلاب فرارسیده است خوشحال در کنار هم تا روزی از روزهای تاریخ را رقم بزنیم که از بزرگی تکریم و با بزرگی دیگر خداحافظی می‌شود. آیت‌الله نعیم‌آبادی 29 سال تریبون امام‌جمعه را عطرآگین کرده بودند. علمای اهل سنت و تشیع سالیان درازی در کنار همدیگر زیسته‌اند و آیت‌الله نعیم‌آبادی جزئی از ما می‌باشد و ایشان شایسته تقدیر است.

قتالی گفت: با آمدن حجت‌الاسلام‌والمسلمین این روند 40 ساله تکمیل می‌شود و بیانات رهبری در زمینه وحدت و همدلی توسط ایشان محقق خواهد شد.

خطیب جمعه اهل سنت بندرعباس افزود: علم پروری، مشارکت در کارهای خیر، انزجار از افراطی‌گری از دغدغه‌های اهل سنت است. درخواست ما ساماندهی دفتر نمایندگی اهل سنت است که نیاز به توجه بیشتری دارد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها