13

مهر

1403


ورزشی

14 مرداد 1398 09:41 0 کامنت


به گزارش صبح ساحل، رئیس کمیته داوران و رئیس دپارتمان داوری فوتبال استان هرمزگان با مسوولان کمیته داوران فدراسیون فوتبال دیدار و گفت گو کردند.
در این دیدار که به منظور شرکت داوران هرمزگانی در کلاس های پیش فصل لیگ های مختلف کشور و گرفتن سهمیه برای داوران استان در محل کمیته داوران فدراسیون فوتبال برگزار شد، محمود رئیسی مسوول کمیته داوران استان‌ به رئیس دپارتمان داوری کشور گفت: داوران هرمزگانی چند سالی است که آنگونه که حقشان باشد به حق خود برای قضاوت در مسابقات کشوری نمی رسند و این موضوع داوران استان را نگران کرده است.  وی بیان داشت: داوران خوبی در سطح استان هرنزگان داریم که با حمایت کمیته داوران فدراسیون فوتبال می توانند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشند اما متاسفانه تا کنون این حمایت ها دلچسب نبوده است.
رئیسی گفت: با تغییراتی که در راس مدیریت کمیته داوران فدراسیون فوتبال به وجود آمده از هدایت الله ممبینی رئیس کمیته داوران و ایرج احمدی مسوول دپارتمان داوری کشور انتظارت بیشتری داریم و این انتظارت به حق می باشد.
عبدالمجید معماری رئیس دپارتمان داوری استان و مدرس فدراسیون فوتبال هم در جلسه با ایرج احمدی رئیس دپارتمان داوری فوتبال کشور گفت: امیدوارم با آمدن کابینه جدید داوران استان هرمزگان هم یک بار دیگر بیشتر در سطح کشور دیده شوند.


وی بیان داشت: ایرج احمدی مسوول دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال شناخت خوبی از داوران استان هرمزگان دارد و این موضوع باعث خواهد شد که داوران هرمزگان بیشتر برای قضاوت مسابقات کشور ی به چشم بیایند.
معماری که جوان ترین مدرس رسمی فدراسیون فوتبال می باشد در مورد سهمیه داوران استان برای مسابقات کشوری مطالبی هم بیان کرد که مورد موافقت رئیس دپارتمان داوری فوتبال کشور قرار گرفت.
ایرج احمدی مسوول دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال هم در این دیدار گفت: با شناختی که از داوران فوتبال هرمزگان دارم قول هر گونه همکاری را می دهم امیدوارم که داوران استان قدر موقعیت های خود را بدانند .
وی بیان داشت: چندی پیش به استان هرمزگان سفری داشتم و از نزدیک کارهای داوران این استان را دیدم که در این باره باید بگویم استان هرمزگان داوران بسیار خوبی دارد واگر این داوران بتوانند از نظر آمادگی جسمانی خود را به حد مطلوب تری برسانند می توان امیدوار بود که آنها فصل خوبی را در سطح کشور تجربه خواهند کرد.


احمدی گفت: جای یک داور و یک کمک داور از استان هرمزگان در مسابقات لیگ برتر خالی است که امیدوارم در سال های پیش رو این اتفاق بیفتد و داوران هرمزگان رقابت های لیگ برتر را قضاوت کنند.  محمود رئیسی، مسوول کمیته داوران و عبدالمجید معماری مسوول دپارتمان داوری استان در دیداری دیگر نشستی هم با حسین شاهمرادی مسوول چیدمان داوران فوتسال فدراسیون داشتند.
در این دیدار رئیسی از مسوول چیدمان داوران فوتسال کشور خواست که بیشتر به داوران فوتسال هرمزگان بها داده شود چون واقعا هرمزگان داوران فوتسال خوبی دارد.  وی گفت: در حال حاضر هرمزگان در لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور تنها یک داور دارد که حقش بیشتر است و انشاالله این اتفاق خواهد افتاد.


حسین شاهمرادی هم بیان داشت: سوت زدن در لیگ برتر به این آسانی نیست و هر داوری که امروز در لیگ برتر سوت می زنند یقینا تلاش زیادی متحمل شده است. وی گفت: داوری هرمزگان پتانسیل خوبی دارد و اگر داوران این استان قدر خود را بدانند می توانند آینده خوبی برای خود متصور باشند. در پایان این دیدارها محمود رئیسی مسوول کمیته داوران و عبدالمجید معماری رئیس دپارتمان داوری فوتبال هرمزگان با دانیال مرادی مسوول آموزش و توسعه داوری و خانم فهیمی مسوول داوران بانوان فدراسیون فوتبال کشور دید .

دیدگاه ها (0)
img