13

مهر

1403


ورزشی

16 مرداد 1398 11:16 0 کامنت

على مرادى رئيس فدراسيون وزنه‌بردارى جمهورى اسلامى ايران با صدور حكمى محمد راستى رئيس هيأت استان هرمزگان را به‌عنوان مشاور خود در اين فدراسيون منصوب كرد.
طى حكمى از سوى على مرادى رئيس فدراسيون وزنه‌بردارى جمهورى اسلامى ايران، محمد راستى به‌عنوان مشاور رئيس فدراسيون منصوب شد.
محمد راستى رئيس هيأت وزنه‌بردارى استان هرمزگان در اين باره گفت: از حسن اعتماد رئيس فدراسيون نسبت به اينجانب تشكر مى‌كنم و با عنايات خداى بزرگ همه تلاشمان را در جهت تحق اهداف عاليه فدراسيون بكار مى‌بنديم.
وى افزود: يک سال ديگر تا حضور در المپيک ٢٠٢٠ توكيو فرصت داريم و در اين خصوص، فدراسيون برنامه‌هاى دقيقى را جهت حضور قدرتمند ملى‌پوشان در اين رويداد مهم تدارك ديده است و بنا داريم يكى اردوهاى تيم ملى را به ميزبانى بندرعباس يا قشم برگزار كنيم.
رئيس هيأت وزنه‌بردارى هرمزگان با بیان اینکه بزودی کلنگ ساخت خانه وزنه‌برداری استان به زمین زده خواهد شد، اظهار داشت: با پيگيرهاى فدراسيون و همكارى بنياد بركت به‌دنبال ايجاد خانه وزنه‌بردارى در بندرعباس هستيم و با تحقق اين موضوع مهم، گام مؤثرى در جهت رشد و توسعه وزنه‌بردارى هرمزگان برداشته می‌شود.
راستى در پايان تصريح كرد: باید استعدادهای بیشتری در وزنه‌برداری شناسایی و سرمایه‌گذاری شود چراكه در اقصی نقاط کشور چه در بخش دختران و چه پسران استعدادهای زیادی وجود دارد که با حمایت از آنها می‌توان شاهد افتخارآفرینی‌های بیشترى در عرصه‌هاى بین‌المللی باشیم و ما در هرمزگان بخش بانوان را فعال كرده‌ايم و در سال گذشته شاهد كسب عنوان كشورى در اين بخش بوديم.

دیدگاه ها (0)
img