12

مهر

1403


ورزشی

28 بهمن 1391 10:31 0 کامنت

صبح ساحل ، ورزشی - هفته بیستم لیگ دسته اول فوتبال کشور امروز شنبه بیست وهشتم بهمن ماه  درشهرهای مختلف ایران آغاز خواهد شد.   

دراین هفته نارنجی‌پوشان شهرداری که هفته نوزدهم را با برد بیرون ازخانه مقابل یادآوران شلمچه پشت‌سرگذاشت میزبان تیم چهاردهم جدول راهیان کرمانشاه است. شهرداری که با هدایت خرمزی دارد خوب کارمی‌کند برای رسیدن به دیدارپلی‌آف نیاز دارد که این تیم کرمانشاهی را درورزشگاه خلیج‌فارس شکست دهد. راهیان کرمانشاه با 32 امتیاز به دنبال آن است که بتواند دربندرعباس از شاگردان خرمزی امتیاز کسب نماید تا از جمع مدعیان صعود به لیگ برتر یا حداقل رسیدن به مرحله‌پلی‌آف عقب نیفتد.درگروه ب این مسابقات تیم شهرداری یاسوج با 36 امتیاز صدرنشین است.

تیم یاسوجی چندین سال است که می‌خواهد راهی به لیگ برتر پیدا کند اما موفق به این کار نشده است. این تیم امیدزیادی دارد که بتواند دراین فصل راهی بالاترین سطح فوتبال ایران شود. درسایردیدارهای گروه «ب» تیم برق شیراز که درتلاش است به لیگ دسته دوم سقوط نکند میزبان استقلال صنعتی خوزستان است. این تیم خوزستانی هم‌ سایه‌به‌سایه شهرداری یاسوج درحرکت است وتنها یک اختلاف امتیاز با این تیم دارد. ایرانجوان‌بوشهر در هفته بیستم میزبان تیم قعرنشین جدول گروه «ب» یادآوران شلمچه است.

نیروی زمینی تهران که به عمران شهرداری بندرعباس وایرانجوان 27 امتیازی است دراین هفته مقابل فولاد یزدی بازی می‌کند که شاید دیگر در لیگ یک جایگاهی نداشته باشد ویکی از تیم‌های سقوط‌کننده به لیگ دسته سوم باشد. مس‌رفسنجان که دراوایل فصل خوب بازی می‌کرد اکنون با 24 امتیاز درمکان دهم ایستاده واین هفته با تیم بالاسری خود سایپاشمال بازی دارد تا شاید بتواند این تیم را شکست دهد ودوباره امیدوار بشود تا به جمع مدعیان برسد. شهرداری یاسوج صدرنشین این گروه درهفته بیستم میزبان شهرداری تبریز است. این بازی می‌تواند حساس‌ترین دیدار هفته باشد. شهرداری اگر بتواند هم‌نام خود شهرداری یاسوج را شکست بدهد جای این تیم را در صورت شکست استقلال صنعتی مقابل حریفش درصدرجدول خواهد گرفت.

ملی‌حفاری اهواز دیگر تیمی است که خطر سقوط به لیگ دسته سوم را احساس می‌کند. این تیم در بازی بیستم خودش میزبان پاس همدان است. درگروه اول لیگ دسته اول فوتبال کشور تیم گسترش فولادتبریز با 39 امتیاز صدرنشین است. گسترش فولاد هم‌چندین سال درتلاش است تا به لیگ برتر راه پیدا کند واین مهم به احتمال زیاد دراین فصل برای آن‌ها اتفاق خواهد افتاد. در بازی‌های این گروه در هفته بیستم استقلال اهواز میزبان تیم صدرنشین جدول است.

 استقلال دراین فصل هم زیاد امیدندارد که به لیگ برتر بیاید. الوندهمدان که از تیم‌های خوب این گروه به حساب می‌آید دربازی امروز شنبه بیست‌وهشتم بهمن‌ماه میزبان اتکاء گلستان است. الوند برای پیروزی مقابل اتکا‌ء کار سختی پیش‌رو ندارد.

ماشین‌سازی تبریز که از تیم‌های ریشه‌دار فوتبال به حساب می‌آید دراین فصل یکی از کاندیدهای سقوط به لیگ دسته دوم فوتبال ایران می‌باشد. این تیم تبریزی دراین هفته میزبان مس‌سرچشمه می‌باشد.

 نساجی‌مازندران وشهرداری اراک دیگر بازی این گروه را برگزار می‌کند.داماش ایرانیان هم مثل ماشین‌سازی‌ امیدی برای ماندن درلیگ دسته اول ندارد. این تیم درهفته بیستم درخانه با گل‌گهرسیرجان بازی خواهد کرد.

داماش اگر می‌خواهد درلیگ یک ماندگار باشد باید از پس حریف سیرجانی خودش برآید. آهن‌بافق‌یزد درخانه با نفت‌مسجدسلیمان وابومسلم خراسان هم در ورزشگاه ثائمن‌الائمه مشهد باتیم شاهین بوشهر دیدار میکند.

دیدگاه ها (0)
img