12

مهر

1403


اجتماعی

17 شهریور 1398 11:36 0 کامنت

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان هرمزگان گفت: از لحاظ دمایی در مناطق ساحلی با توجه به افزایش رطوبت نسبی هوا، افزایش دما نخواهیم داشت.

 

به گزارش صبح ساحل، مرضیه سی‌سی پور افزود: با توجه به ملایم بودن سرعت باد در ساعات صبح و تأثیر جریانات مونسونی افزایش رطوبت نسبی و مه صبحگاهی در مناطق ساحلی دریای عمان و شرق تنگه هرمز خواهیم داشت که سبب کاهش دید افقی خواهد شد.

وی با بیان اینکه در جزایر غربی استان از جمله لاوان در ساعات بعدازظهر شاهد افزایش سرعت بادهای شمال غربی خواهیم بود که سبب مواج شدن دریا در این مناطق خواهد شد، تصریح کرد: توصیه می‌شود از تردد شناورهای سبک در ساعات بعدازظهر و شب در مناطق جنوبی جزیره کیش و لاوان خودداری شود و تردد شناورها به سمت مناطق غربی خلیج‌فارس با احتیاط صورت گیرد.

 

سی‌سی پور ادامه داد: در ساعات بعدازظهر رشد ابر خواهیم داشت که احتمال رگبار پراکنده در ارتفاعات استان دور از انتظار نخواهد بود.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان هرمزگان اضافه کرد: طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه ضمن کاهش سرعت بادهای شمال غربی در خلیج‌فارس، در مناطق دریایی تنگه هرمز و دریای عمان افزایش باد جنوب شرقی در محدوده 30 کیلومتر در ساعت پیش‌بینی می‌شود که طی ساعات صبح سبب متلاطم شدن دریا خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از لحاظ دمایی در مناطق ساحلی با توجه به افزایش رطوبت نسبی هوا، افزایش دما نخواهیم داشت.

دیدگاه ها (0)
img