میرزاد در جلسه شورای اطلاع رسانی استان تاکید کرد:

رسانه ها با تولید اخبار امید بخش مردم را در جریان عملکرد دولت قرار دهند



سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: دشمن قصد دارد با اقداماتی سطحی، نسبت به اعتماد عمومی مردم به دولتمردان کشور خدشه وارد کند ، در چنین شرایطی این وظیفه اصحاب رسانه است تا با تولید اخبار پر محتوا و امید بخش، مردم را در جریان عملکرد واقعی دولت قرار دهند. 

به گزارش صبح  ساحل عباس میرزاد در جلسه شورای اطلاع رسانی استان، با اشاره به تحریم های ظالمانه دشمن بر علیه کشور، افزود: امروز در یک مرحله بزرگ گذار تاریخی قرار گرفته ایم و این رسانه های جمعی هستند که می توانند با تولید اخبار امید بخش در حکم متولیان تبلیغات جنگ اقتصادی عمل کنند.

وی اضافه کرد: اهمیت این نقش زمانی پررنگ تر می شود که بدانیم امروز دشمن قصد دارد با اقداماتی سطحی، نسبت به اعتماد عمومی مردم به دولتمردان نظام جمهوری اسلامی خدشه وارد کند

میرزاد ادامه داد: در چنین شرایطی این وظیفه اصحاب رسانه است تا با تولید اخبار پر محتوا و امید بخش ضمن کوتاه کردن فاصله بین مردم و مسئولان حفره های نا امیدی دل شهروندان را پر کنند.  

وی  افزود: در شرايط حساس كنوني كه كشور براي تداوم مسير اقتدار نيازمند وحدت و آرامش بوده و دغدغه‌هاي اقتصادي امروز مردم به‌عنوان اولويت اساسي دولت و حاكميت مطرح است، تلاش براي جنجال‌سازي بي‌ثمر و ايجاد ناامني روحي و رواني براي مردم، مصداق كامل آب در آسياب دشمن ريختن بوده و در تضاد كامل با منويات مقام معظم رهبري، مطالبات مردم و مصالح و منافع ملي كشور است.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان تاکید کرد:  رسانه ها بايد در برابر جنگ اقتصادي و رواني دشمنان عليه کشور و دولت نقش آفريني كنند و اين موضوع بايد در دستور كار شواری اطلاع رسانی قرار گيرد.
وی تصریح کرد: براي آنكه بتوان يك اطلاع رسانی منسجم در اين استان داشته باشيم بايد همه فعالان حوزه رسانه يك همگرايي ؛ هم افزايي و وحدت رويه خوبي داشته باشند چرا كه در چنين شرائطي مي توان شاهد رشد و توسعه همه جانبه در همه بخش هاي هرمزگان باشيم .
میرزاد رمز موفقیت در برابر دشمن را وحدت، هماهنگی و انسجام با محوریت ولایت مطلقه فقیه دانست و بیان کرد: ولایت، مردم و مسوولان سه ضلع مهم برای خنثی کردن توطئه‌های دشمن هستند.

وی همچنین تصریح کرد: خنثی کردن توطئه‌های دشمنان و امیدوار کردن مردم فعالیت شبانه‌روزی و مخلصانه رسانه هاو مسوولان مانند دوران دفاع مقدس را می‌طلبد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها