مالک باشگاه البدرکنگ:

تجربیات دانشور به کمکمان می آید



"غلامعلی دانشور" مدیرکل سابق ورزش و جوانان هرمزگان به‌عنوان مدیرعامل جدید باشگاه البدرکنگ انتخاب و معرفی شد.

به گزارش صبح ساحل مالک باشگاه البدرکنگ  افزود: امروز را باید به فال نیک بگیریم تا بتوانیم شکست‌ها را تبدیل به فرصت کنیم.
بدر دریابان با بیان اینکه در سرزمین پدری و مادری و درکنار خلیج همیشه فارس و در شهر بندری کنگ با مساحتی کوچک و جمعیتی اندک اما با پتانسیل بالا در رشته ورزش به‌خصوص فوتبال که می‌تواند چهره‌ساز و قهرمان‌پرور باشد فعالیت خود را ادامه می‌دهیم، تصریح کرد: تجربه نشان داده است با مشکلات فراوان اما با همکاری مسئولان و بزرگان و دوستان در مجموعه فرهنگی ورزشی باشگاه البدر و تلاش بی‌وقفه آنان در سطح تیم‌های پایه در طول سال‌های متوالی در کشور به موفقیت‌های چشمگیری دست پیدا کردیم. 
وی با اشاره به اینکه با توجه به مشکلات اقتصادی موجود در چارچوب باشگاه‌داری خصوصی این امکان وجود نداشت تا بتوان از پس هزینه‌های سنگین بربیایم، خاطرنشان کرد: علیرغم میل باطنی تصمیم بر آن شد تا با واگذاری دو رده امید و جوانان زمینه‌ای را فراهم کنیم تا از نسل نونهالان و نوجوانان بیشترین بهره را در مسیر موفقیت کسب کنیم تا بتوان شرایط اولیه را در سال‌های آتی برای رشد در ورزش فوتبال فراهم کنیم. 
دریابان ادامه داد: بر خود لازم می‌دانم از کلیه کسانی که از آغاز باشگاه‌داری البدر تاکنون متحمل زحمات فراوانی شده‌اند، تشکر کنم. 
مالک باشگاه البدرکنگ با بیان اینکه تصمیم بر آن شد تا از وجود انسانی وارسته و مدیری شایسته در سطح مدیرعاملی باشگاه بهره بگیریم تا بتوانیم به جایگاه واقعی فوتبال البدر که خواسته تماشاگران استان و شهر کنگ و بندرلنگه است، دست‌یابیم، اضافه کرد: در همین راستا از غلامعلی دانشور مدیرکل سابق و بازنشسته ورزش و جوانان استان هرمزگان دعوت به همکاری شد تا بتوان از تجربیات وی در بهبود ساختاری برای باشگاه البدرکنگ بهره ببریم.
"غلامعلی دانشور" شش سال سابقه مدیرکلی ورزش و جوانان هرمزگان را در کارنامه دارد. پیش‌ازاین حسن آذری به‌عنوان مدیرعامل باشگاه البدر بندرکنگ بود که از سمت خود استعفا داد. 
باشگاه البدر بندرکنگ‌ به‌عنوان یکی از فعال‌ترین باشگاه‌های خصوصی کشور در چند سال اخیر بود است که امسال از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا ( AFC ) به‌عنوان آکادمی برتر در فهرست نهایی دریافت جایزه آکادمی آسیا قرارگرفته است.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها