ثبت‌نام بیش از ۵ هزار هرمزگانی جهت شرکت در پیاده‌روی اربعین حسینی



مدیر حج و زیارت هرمزگان از ثبت‌نام بیش از ۵ هزار هرمزگانی برای شرکت در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش صبح ساحل به نقل ازایسنا، منطقه خلیج‌فارس، علی‌اصغر دهقانی با بیان اینکه تاکنون ۵ هزار و ۵۰۰ هرمزگانی برای شرکت در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی ثبت‌نام کردند، افزود: ثبت‌نام از متقاضیان از یکم شهریور آغازشده و تا ۲۷ مهر ادامه دارد.

وی اظهار کرد: بازه زمانی تعیین‌شده برای اعزام متقاضیان اربعین حسینی بدون ویزا و پرداخت عوارض خروج از کشور ۱۹ شهریور تا ۷ آبان ماه است.

مدیر حج و زیارت استان با پیش‌بینی اعزام ۵۰ هزار نفر از هرمزگان به اربعین حسینی در سال جاری، خاطرنشان کرد: داشتن گذرنامه با حداقل ۶ ماه اعتبار از تاریخ اعزام از موارد لازم برای ثبت‌نام است.

دهقانی با بیان اینکه  متقاضیان برای نام‌نویسی به دفاتر زیارتی استان و سامانه (samah.haj.ir)   مراجعه کنند، اظهار کرد: ثبت‌نام در سامانه سماح رایگان است و از ۲۲ هزار تومان هزینه دریافتی ۱۷ هزار تومان بابت بیمه و ۵ هزار تومان برای خدمات درمانی زائران است.

مدیر حج و زیارت استان اضافه کرد: در صورت مراجعه زائران به دفاتر زیارتی ۳ هزار تومان هم به‌عنوان حق‌الزحمه ثبت‌نام و ارائه رسید چاپی بر هزینه خدمات درمانی و بیمه‌ای اضافه و درمجموع مبلغ ۲۵ هزار تومان دریافت می‌شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها