آمادگی سپاه هرمزگان برای همکاری در کنگره بین المللی امام سجاد(ع)



به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سرهنگ اباذر سالاری در آستانه برگزاری نهمین کنگره بین المللی امام سجاد(ع) در  دیدار با مدیر موسسه اندیشه‌های اسلامی سجادیه اظهار داشت: کنگره بین المللی امام سجاد(ع) کار بسیار ارزشمندی فرهنگی و دینی در سطح کشور  است و با برنامه‌ریزی برنامه‌های جانبی گسترده مردم استان از مواهب معنوی آن برخوردار می‌شوند.

وی ادامه داد: همه دلسوزان باید تلاش کنند تا روز به روز شاهد غنای این کنگره عظیم جهانی باشیم.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان تاکید کرد: این مجموعه به نام  آن حضرت مزین شده است لذا ما بر خود لازم می‌دانیم در راستای گسترش معارف امام سجاد(ع) در طول سال تلاش کنیم.

وی بیان کرد: فرهنگ صحیفه خوانی و آشنایی با سیره این امام همام نیز از برکات دیگر این کنگره بین المللی امام سجاد(ع) است که نه تنها در سطح استان و کشور بلکه در سطح بین المللی اجرایی شده و امری حائز اهمیت است که به سبب برگزاری این کنگره محقق شده است. 

سالاری عنوان کرد: سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان همواره در سنوات مختلف در برگزاری کنگره نقش آفرین بوده است و از هیچ کوششی برای خدمت در مسیر اشاعه معارف اهل بیت(ع) مضایقه نخواهد داشت. 

 فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان بیان داشت: آغاز  به کار کنگره بین المللی امام سجاد(ع) با پیام مراجع عظام تقلید، حضور باشکوه و وحدت بخش علمای شیعه و اهل سنت، و تجلیل از خانواده‌های شهدای مقاومت جهان اسلام از جلوه‌های روح بخش این کنگره معنوی است که باید تقویت شود.  

وی خاطرنشان کرد: همه نواحی و حوزه‌های بسیج  این آمادگی را دارند که در بخش‌های جانبی کنگره امام سجاد(ع) همکاری فعال و موثری داشته باشند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها