12

مهر

1403


اجتماعی

فرهنگی و هنری

22 شهریور 1398 11:02 0 کامنت

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سرهنگ اباذر سالاری در آستانه برگزاری نهمین کنگره بین المللی امام سجاد(ع) در  دیدار با مدیر موسسه اندیشه‌های اسلامی سجادیه اظهار داشت: کنگره بین المللی امام سجاد(ع) کار بسیار ارزشمندی فرهنگی و دینی در سطح کشور  است و با برنامه‌ریزی برنامه‌های جانبی گسترده مردم استان از مواهب معنوی آن برخوردار می‌شوند.

وی ادامه داد: همه دلسوزان باید تلاش کنند تا روز به روز شاهد غنای این کنگره عظیم جهانی باشیم.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان تاکید کرد: این مجموعه به نام  آن حضرت مزین شده است لذا ما بر خود لازم می‌دانیم در راستای گسترش معارف امام سجاد(ع) در طول سال تلاش کنیم.

وی بیان کرد: فرهنگ صحیفه خوانی و آشنایی با سیره این امام همام نیز از برکات دیگر این کنگره بین المللی امام سجاد(ع) است که نه تنها در سطح استان و کشور بلکه در سطح بین المللی اجرایی شده و امری حائز اهمیت است که به سبب برگزاری این کنگره محقق شده است. 

سالاری عنوان کرد: سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان همواره در سنوات مختلف در برگزاری کنگره نقش آفرین بوده است و از هیچ کوششی برای خدمت در مسیر اشاعه معارف اهل بیت(ع) مضایقه نخواهد داشت. 

 فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان بیان داشت: آغاز  به کار کنگره بین المللی امام سجاد(ع) با پیام مراجع عظام تقلید، حضور باشکوه و وحدت بخش علمای شیعه و اهل سنت، و تجلیل از خانواده‌های شهدای مقاومت جهان اسلام از جلوه‌های روح بخش این کنگره معنوی است که باید تقویت شود.  

وی خاطرنشان کرد: همه نواحی و حوزه‌های بسیج  این آمادگی را دارند که در بخش‌های جانبی کنگره امام سجاد(ع) همکاری فعال و موثری داشته باشند.

دیدگاه ها (0)
img