تکیه بنیاد مسکن بر صدر جدول



به گزارش صبح ساحل به نقل ازخبرگزاری فارس  از سری مسابقات لیگ پینت بال استان صبح امروز، هفت دیدار انجام شد که در مهمترین آنها بنیاد مسکن در یک دیدار سخت و نفس گیر برای رسیدن به صدر جدول رو در روی لیتل جاینتس قرار گرفت و توانست با شکست دو بر صفر این تیم بر صدر جدول تکیه بزند.

سینگو لیگ پینت بال استان که به میزبانی زمین اختصاصی سینگو بندرعباس برگزار می شود در حالی هفته هفتم خود را سپری کرد که اکثر مدعیان توانستند با پیروزی به جایگاه خود در جدول سر و سامان دهند.

در اولین دیدار این هفته آکادمی سینگو نتوانست از سد تیم دینگو بگذرد و دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند،در دومین دیدار تیم فانتوم توانست 2 بر صفر از سد تیم ویژه بگذرد و سینگو هم توانست 2 بر یک از سد پارس بگذرد تا آرام آرام خود را به جمع مدعیان قهرمانی برساند.

مخابرات ۲ بر صفر نتیجه را به ام تی دی واگذار کرد، شهرداری با همین نتیجه از سد اسنایپر گذشت تا هم امتیاز با سینگو در جایگاه چهارم جدول جا خوش نماید.

فولاد هم مقابل آتش نشانی دوام نیاورد و با نتیجه 2 بر صفر به این تیم باخت و در آخرین و حساس ترین دیدار این هفته دو تیم اول و دوم جدول رودر روی یکدیگر قرار گرفتند که بنیاد مسکن هم لیتل جاینتس را شکست داد و صدر جدول را از این تیم گرفت تا نشان دهد برای رسیدن به جام قهرمانی به هیچ تیمی رحم نخواهد کرد.

با این ترتیب تا پایان هفته هفتم بنیاد مسکن و لیتل جاینتس هر دو با کسب ۱۶ امتیاز در جایگاه اول و دوم جدول و سینگو و شهرداری نیز هر دو با 15 امتیاز جایگاه سوم و چهارم را در اختیار دارند.

در انتهای جدول نیز فانتوم، مخابرات و فولاد با 6، 4 و 3 امتیاز جایگاه دوازدهم، سیزدهم و چهاردهم را به خود اختصاص داده اند.

هفته هشتم این رقابت ها جمعه آینده در زمین اختصاصی سینگو واقع در پارک غدیر بندرعباس برگزار خواهد شد.

لیگ پینت بال استان بعنوان اولین لیگ پینت بال کشور می باشد که فعالیت خود را از دو ماه پیش آغاز کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها