فروشگاه زنجیره‌ای رفاه در قشم پلمب شد



دادستان قشم گفت: در پی بازدید از پیش اعلام نشده رئیس دادگستری و دادستانی از فروشگاه رفاه با محرز شدن تخلفات دستور پلمب این واحد صنفی صادر شد.

 

به گزارش صبح ساحل به نقل از میزان، دادستان عمومی و انقلاب قشم از پلمب فروشگاه زنجیره‌ای رفاه در قشم خبرداد.

وی گفت: در بازدید سرزده و پس از بررسی‌های میدانی و محرز شدن تخلفات این فروشگاه، دستور پلمب این واحد صنفی صادر شد.

دادستان قشم تخلفات بهداشتی و صنفی را علت پلمب شعبه فروشگاه زنجیره‌ای رفاه قشم بیان کرد.

 



وی یادآور شد: دادستانی حساسیت ویژه‌ای بر برخورد با تخلفات بهداشتی و صنفی دارد، به دلیل انتقال مواد غذایی از سایر استان‌های کشور و بُعد مسافت و همچنین گردشگرپذیر بودن جزیره و منطقه آزاد قشم، معتقدیم این جزیره در این خصوص از شرایط متفاوتی برخوردار است که می‌توان با تشدید نظارت‌ها، بازرسی‌ها و مقابله با متخلفان به امنیت غذایی مردم کمک شایانی کرد.

دادستان عمومی و انقلاب قشم در ادامه تاکید کرد: از مردم نیز انتظار می‌رود که در اعمال نظارت‌ها با توجه به وجود سامانه‌های مربوطه چه در خصوص قیمت و چه در رابطه با موازین بهداشتی و صنفی با مسئولان مربوطه تماس بگیرند، همچنانکه دادستانی نیز در صورت وجود و بروز تخلفات اقدامات لازم را در قبال خاطیان انجام می‌دهد.

 


وی افزود: این مهم است که مردم به هنگام خرید این گونه اقلام از سلامت آن‌ها اطمینان داشته باشند چرا که اندک غفلتی می‌تواند سبب بروز حوادثی تلخ برای شهروندان شود.

صفایی گفت: حضور مستقیم و میدانی مسئولان، سبب تاثیرگذاری بیشتر و همچنین تسریع در روند اقدامات تنبیهی برای متخلفان می‌شود که می‌توان بُعد بازدارندگی نیز داشته باشد.

دادستان قشم تاکید کرد: با متخلفان و خاطیان در این زمینه، هیچ تعارفی نداریم و برخورد قانونی خواهیم کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها